کشف کالای قاچاق در کردستان

1398/02/15

کشف کالای قاچاق در کردستان
فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی طرحی یک روزه برای مقابله با قاچاق در چند عملیات کالاهای قاچاق در مجموع به ارزش هشت میلیارد در استان کردستان کشف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار علی آزادی اظهار داشت: در یکی از عمده ترین کشفیات این طرح 720 هزار نخ سیگار کشف شد و 2 نفر دستگیر و 2 خودرو نیز توقیف شدند.

وی افزود: کشف 2 هزار و 600 ثوب البسه، 2 تن آرد، 100 عدد لوازم جانبی گوشی، 300 کیلوگرم چای و تعداد زیادی لوازم خانگی از دیگر موفقیت های این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش ضریب امنیتی در استان و نا امن کردن محیط برای قاچاقچیان است.

وی یادآور شد: در موفقیتی دیگر در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اما خارج از این طرح یک وانت نیسان در دیواندره حامل کالای قاچاق توقیف شد.

سردار آزادی گفت: در این عملیات 800 دستگاه لوازم الکترونیکی از قبیل گیرنده دیجیتال و گوشی های تلفن همراه کشف شد که مجموع ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اواخر سال گذشته میزان کشفیات سیگار در 11 ماه را 67 میلیون و 456 هزار و 460 نخ اعلام و گفته بود: این میزان کشفیات سیگار نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

خداویسی همچنین از کاهش هفت درصدی دستگیرشدگان قاچاق کالا و ارز استان خبر داده و افزوده بود: 2 هزار و 653 متهم در 11 ماه سال 97 دستگیر شدند.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما