ادامه فعالیت واحدهای تولیدی در سال98

1398/02/15

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان گفت:
ادامه فعالیت واحدهای تولیدی در سال98
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان گفت: تمام ظرفیت‌های استان را برای حمایت از رونق تولید به كار می‌بریم و به همه كردستانی‌ها اطمینان می‌دهیم كه در سال ٩٨ هیچ واحد تولیدی تعطیل نخواهد شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمد دره‌وزمی پیش از ظهر امروز در همایش استانی رونق تولید در سنندج اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان رونق تولید نامگذاری کردند چرا که زیربنای حل مشکلات کشور در گرو رونق تولید است.

وی افزود: تمامی مسؤولان کشوری بر رونق تولید تاکید دارند و حفظ حتی یک واحد تولیدی نیز در فضای تحریم‌های اقتصادی کار بسیار بزرگی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار داشت: به همه کردستانی‌ها اطمینان می‌دهیم که در سال ٩٨ هیچ واحد تولیدی در کردستان تعطیل نخواهد شد.

دره‌وزمی ادامه داد: ما لجستیک سربازان اقتصادی در عرصه جنگ اقتصادی هستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم که هیچ ساز ناکوکی در عرصه تولید در استان وجود نداشته باشد.

وی اعلام کرد: طی چند ماهه اخیر ١٣٠ میلیون ثبت سفارش در سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط تولیدکنندگان استان صورت گرفته و میزان مصرف برق واحدهای تولیدی نیز ٢٥ درصد افزایش داشته است که همه این‌ها نشان‌دهنده رونق تولید در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک سامانه رفع موانع تولید در استان راه‌اندازی خواهد شد و ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت هیچ کاری مهمتر از مبحث رونق تولید نداریم.

فارس

برچسب ها:

تولید ،تحریم 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما