رونمایی از نسل جدید یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

1398/02/16

رونمایی از نسل جدید یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ
سامسونگ از سری جدید یخچال فریزرهای ساید بای ساید SpaceMax رونمایی کرد که در دو مدل دو درب و سه درب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. سامسونگ بیش از 50 درصد از بازار یخچال فریزرهای ساید بای ساید را به خود اختصاص داده و توانسته است به خوبی بر بازار لوازم خانگی مسلط شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، نسل جدید یخچال فریزرهای سامسونگ از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار شده است. تکنولوژی SpaceMax، این امکان را برای شما فراهم می کند تا مقدار بیشتری غذا را در یخچال فریزر قرار دهید بدون اینکه میزان مصرف انرژی توسط یخچال افزایش یابد یا نیاز به فضای بیشتری برای آن وجود داشته باشد.

از طرفی طراحی عمیق یخچال فریزر سامسونگ، این امکان را فراهم کرده تا به صورت کامل با ابعاد لوازم خانگی موجود تناسب داشته باشد و فضایی یکدست و یکپارچه را برای آشپزخانه شما فراهم می کند و در عین حال غذای شما حتی پس از سپری شدن مدتی طولانی نیز در یخچال به صورت تازه باقی می ماند.

سامسونگ با استفاده از این راه حل خلاقانه، خلاقیت های جدیدی را وارد حوزه لوازم خانگی سامسونگ و به ویژه یخچال فریزرها کرده است.

یخچال فریزرهای سامسونگ از کارایی بالایی در مصرف انرژی برخوردارند و دوام و کارایی بالایی دارند و این اطمینان را به شما میدهند که می توانید تا مدتی طولانی از آن استفاده کنید.


رونمایی از نسل جدید یخچال فریزرهای سه درب سامسونگ با فضایی کاملا جدید و متفاوت

فضایی تازه در داخل یخچال و شکلی بی عیب و نقص برای یخچال سامسونگ

تکنولوژی SpaceMax، این امکان را فراهم کرده تا دیواره های یخچال، نازک تر باشند و در عین حال کارایی بسیار بالایی در مصرف انرژی دارد.

انتشار یکنواخت سرما از هر گوشه به گوشه دیگر یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر جدید سامسونگ، این اطمینان را به شما میدهد که غذا به درستی سرد می شود. از طرفی سیستم سرمایشی All-around Cooling System نیز از طریق دریچه هایی که به صورت استراتژیک طراحی شده اند فضا را کنترل کرده و هوای سرد را منتشر می کند.

به این ترتیب کل فضای فریزر را به صورت یکنواخت سرد می کند. در نتیجه غذاها در دمای بهینه نگهداری می شوند و حتی تا مدتی طولانی نیز تازه باقی می مانند.

تکنولوژی دیجیتال اینورتر

کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ در عین حال که به مقدار بیش از 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند دارای دوام بیشتری است. برخلاف کمپرسور های قدیمی که تنها یک نقطه آغاز و یک نقطه پایان برای کار دارند کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ در پاسخ به نیاز به سرما در هفت سطح، به صورت خودکار، سرعت خود را تنظیم می کند. تکنولوژی دیجیتال اینورتر تا 21 سال نیز دوام دارد.

طرح سه درب


رونمایی از نسل جدید یخچال فریزرهای سه درب سامسونگ با فضایی کاملا جدید و متفاوت

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ از دو یخچال و یک فریزر تشکیل شده است. از طرفی فضای داخل یخچال را می توان تنظیم کرد و میزان هدر رفتن هوای سرد نیز تا حدود 55 درصد کاهش میابد در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

از طرفی یک مخزن بزرگ آب نی در داخل آن قرار گرفته که این امر به نوبه خود باعث می شود تا نصب یخچال فریزر در هر نقطه ای آسان باشد و نیازی به اتصال به منبع آب وجود ندارد.

این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ در حال حاضر در هند رونمایی شده اند.