طراحی دکوراسیون برای خانه های کوچک

1398/04/30

طراحی دکوراسیون برای خانه های کوچک
خانه‌های کوچک دستاورد زندگی مدرن و شهرهای پر جمعیت امروزی است که می‌تواند حسرت خانه ها ی بزرگ قدیمی را که در آنها فرصت و آزادی عمل در هرکاری را داشتید بر دل شما بگذارد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، البته دیگر آن دوره تمام شده و از آن خانه ها در زندگی امروز خبری نیست وکمتر به چشم می‌خورد. با توجه به کوچک بودن خانه های این روزگار همه به دنبال نکته هایی از دکوراسیون هستیم که خانه امان را بزرگتر نشان دهد از این رو طراحی باید بسیار هوشمندانه انجام شود ولی ما تجربه های خود را به شما انتقال میدهیم تا به مطلوبتان دست پیدا کنید. البته اگر خانه ی بزرگی هم دارید میتوانید از ایده ها برای خانه اتان استفاده کنید.

۱- جای میز تلویزیون کجاست؟

(شما اصلاً نیازی به میزTV ندارید) شاید این جمله براتون جای سوال ایجاد کنه اما اگه شما صاحب یک منزل کوچک هستید میتونید تلویزیون خودتون رو به دیوار نصب کنید ولی اگر دوست دارید از میزتلویزیون استفاده کنید، سعی کنید میزهایی را انتخاب کنید که جمع و جور و کوچک هستند و فضای کمتری را اشغال کنند.

اگر قصد رنگ کردن دیوار منزل خود را دارید باید این نکته را بگویم که در منازل کوچک فقط باید دیوار اصلی را رنگ کرد که در اکثر خانه ها دیوار پشت میزTV دیوار اصلی به حساب می‌آید.

۲- چه مبلی انتخاب کنیم؟

وقتی خانه ما کوچک است می‌بایست فکر مبلمان بزرگ را از سرمان بیرون کنیم و به سمت مبلمان راحتی برویم که این نوع مبل خود به مدرن، تخت خواب شو، ال و نیم ست و… تقسیم می‌شود که باز نظر ما بر روی مبلمان ال بوده چرا که همان فضای خالی در بین مبلمان نیز در این مدل محدود شده که فضا را مرتب‌تر نشان می‌دهد و بخاطر یک تکه بودن مبل از شلوغی بی مورد فضا جلوگیری می‌کند.

می‌توانید از ست مبل راحتی نیز استفاده کنید اما بهتر از ست مبلمان راحتی شما بدون فریم و دارای پایه باشد.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنم که پارچه مبل راحتی خود را یا رنگ روشن سفارش داده و یا اینکه رنگ پارچه مبل راحتی را با رنگ پرده منزل خود هم رنگ و یا متناسب با آن انتخاب کنید.

۳- انتخاب سرویس خواب شیک و مناسب:

همانطور که می‌دانید سرویس خواب شما نقطه عطف اتاق خواب شماست پس از اهمیت خیلی ویژه ای برخوردار است.

همه ما آخر شب‌ها از خستگی به سرویس خواب روی میاریم پس سرویس خواب یا تخت خوابی که انتخاب می‌کنیم باید خیلی راحت باشد و این موضوع مستلزم کیفیت خوب سرویس خواب شماست.

پس زمانی برای خرید سرویس خواب به فروشگاهی می‌رویم، باید روی راحتی و کیفیت کار خیلی دقت کرده و بهترین انتخاب و خرید را داشته باشیم.

امروزه سرویس خواب‌های فلزی از مد افتاده و سرویس خواب‌های چوبی و ام دی اف بر روی مد آمده است. شما علاوه بر کیفیت سرویس خواب باید روی کیفیت تشک تخت نیز توجه کنید.

مهر