عدم استقبال مردم مشهد از خرید وسایل سرمایشی

1398/05/02

کاهش 20 تا 30 درصدی فروش وسایل سرمایشی در مشهد:
عدم استقبال مردم مشهد از خرید وسایل سرمایشی
با وجود گرمای بیش از حد هوا در تابستان امسال مردم مشهد از خرید وسایل سرمایشی مانند کولرهای آبی و گازی که با قیمت کمتر در بازار عرضه می شوند استقبال نکردند و این کالاها روی دست فروشندگان مانده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: با توجه به اینکه تابستان امسال هوا بسیار گرمتر از سال گذشته است، کولرهای گازی و آبی در بازار این شهر مانند پارسال فروش نداشت.

رضا رزقیان افزود: کولرها بزرگ و جاگیر هستند و فروشندگان آنها سعی می کنند هر تابستان هر آنچه از این کالا ها دارند حتی با قیمت کمتر به فروش برسانند.

وی اظهار داشت: قیمت امسال کولرهای آبی در بازار نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد و قیمت کولرهای گازی ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش داشت و به همین نسبت فروش آنها در بازار مشهد ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: قیمت کولرها از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان به تصویب رسیده و نرخ مصوب دارد اما در شرایط کنونی فروشندگان لوازم خانگی در مشهد این کالاها را کمتر از قیمت مصوب و با تخفیف عرضه می‌کنند.

رزقیان افزود: تمام کولرهای آبی ساخت ایران دارای ضمانتنامه معتبر با مصرف انرژی گرید (A)، قیمت مصوب و خدمات پس از فروش است و کولرهای گازی نیز با برند "ال.جی" ساخت ایران در بازار عرضه می‌شوند.

وی اظهار داشت: برای فروش کولرها و سایر لوازم خانگی طی دهه کرامت جشنواره فروش در مشهد برگزار شد و اکنون نیز فروشندگان کولرها را با تخفیف عرضه می‌کنند.

۶۱۳ واحد صنفی در مشهد از اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی جواز کسب دارند.

ایرنا

برچسب ها:

کولر ،کولرگازی ،فروش ،قیمت ،ال جی ،ساخت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما