رونمایی از دستگاه تصفیه هوای جدید سامسونگ

1398/07/14

رونمایی از دستگاه تصفیه هوای جدید سامسونگ
سامسونگ امروز اعلام کرد که از دستگاه تصفیه هوای جدیدی رونمایی کرده که می تواند هوا را بدون توجه به محیط و شرایط تمیز کند. این دستگاه تصفیه هوا که به تکنولوژی های هوشمند و جدیدترین ویژگی ها مجهز شده است به عنوان یک راه حل حرفه ای برای کاربران محسوب میشود و هوایی کاملا تمیز را در محیط منزل فراهم می کند.
به گزارش اخبار ساختمان، مردم همواره در مورد تنفس هوای آلوده به گازها، گرد و غبار، مواد شیمیایی و آلاینده های مختلف نگران هستند. این دستگاه تصفیه هوای جدید سامسونگ با قابلیت های کاملا جدید خود در راستای خالص سازی هوا، به این نگرانی ها پاسخ داده است و سیستم فیلترسازی را در بر میگیرد که تضمین می کند 99.97 درصد از ذرات معلق موجود در هوا را پاکسازی کرده است.

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ از کارکرد موثر و پرسرعتی برخوردار است و یک سیستم ردیابی و کشف هوشمند با سنسورهای پیشرفته و صفحه نمایشی دارد که اطلاعات دقیقی را درباره شرایط کیفیت هوای داخل فراهم می کند.

این دستگاه از قابلیت اتصال به وای فای نیز برخوردار است و کاربر را قادر میسازد تا سطح آلودگی هوای داخل را از هر جایی مورد ارزیابی قرار دهد و قادر است با استفاده از اپلیکیشن SmartThings نیز آن را از راه دور مورد ارزیابی قرار دهد.

یکی از مقامات سامسونگ در این باره می گوید: جدیدترین دستگاه تصفیه هوای سامسونگ دارای جریان هوای موثر و سیستم تصفیه پیشرفته ای است که کاربر به آن نیاز دارد. ما خود را نسبت به سلامت و امنیت مشتریان در سراسر جهان متعهد میدانیم و سیستم قوی و جدید تصفیه هوا نیز به ما کمک می کند تا به این هدف دست پیدا کنیم.

دستگاه تصفیه هوای AX9500

این دستگاه شامل تکنولوژی پیشرفته Wind-Free است که هوای پاک را به آرامی از طریق 60000 سوارخ کوچک منتشر می کند و کمترین میزان سر و صدا را نیز به همراه دارد.

در واقع AX9500، شکلی مکعبی و مدرن دارد و به نمایشگر Numeric EasyView و سنسور Laser PM نیز مجهز شده است. این سنسور می تواند کیفیت هوا را مورد ارزیابی قرار دهد و آلودگی ها و حتی ذرات کوچکتر از 1 میکرومتر را نیز شناسایی کند. کاربران می توانند نتایج را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنند که از چهار شاخص رنگی، کیفیت کلی هوا و اندازه آلودگی های PM1.0/2.5/10 را نشان میدهد.

دستگاه تصفیه هوای AX5500

تکنولوژی Front Air Inflow برای جریان آسان هوا طراحی شده است. به این ترتیب Power Fan نیز پس از طی نمودن پروسه تصفیه، هوای تمیز را با استفاده از 3-Way Air Flow به سرعت هدایت می کند و این امر باعث می شود تا جریان هوا به سرعت وارد منطقه وسیعتری شود به این ترتیب میزان هوای خالص تولید شده به 467 متر مکعب در هر ساعت میرسد.

دستگاه تصفیه هوای AX3300

این دستگاه نیز به کاربر کمک می کند تا کیفیت هوای داخل را با شیوه خلافانه تری ارزیابی کند و از سنسورهای گاز و گرد و غبار برای ارزیابی کیفیت هوا و از اطلاعات به دست آمده برای بهینه سازی وضعیت عملکرد به صورت اتوماتیک استفاده می کند.

دستگاه AX3000

این دستگاه نیز از ویژگی های متعددی برخوردار است که میزان رفاه کاربر را افزایش میدهند مثلا حالت Sleep Mode باعث می شود دستگاه بدون هیچ صدایی کار کند و به سنسورهایی برای گرد و غبار و گازها مجهز شده است که با شاخص چهار رنگ دستگاه کار می کند و سطح آلودگی هوا را نشان میدهد.

نگهداری این سیستم نیز بسیار ساده است و فیلتر کربن زدایی و فیلتر مختص ذرات فوق العاده ریز نیز با استفاده از چراغ چشمک زن، زمان تعویض فیلتر را نشان میدهند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما