اکثر کالاهای قاچاق از مرز دریایی چابهار مربوط به لوازم خانگی است

1398/08/14

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت:
اکثر کالاهای قاچاق از مرز دریایی چابهار مربوط به لوازم خانگی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: اکثر کالاهای قاچاق از طریق مرز دریایی شهرستان چابهار مربوط به لوازم خانگی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، فرماندار چابهار در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: حاشیه نشینی در شهر چابهار به یکی از معضلات جدی تبدیل شده است و مشکلاتی در حوزه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

رحمدل بامری افزود: ما سربازان نظام و انقلاب هستیم و باید همه مسئولین استانی با هم یک دل و هماهنگ باشند و اگر این اتفاق نیفتد علاوه بر اینکه مشکلات مرتفع نمی شود بلکه دوچندان خواهد شد.

وی تصریح کرد: چابهار را باید به صورت ویژه دید هم از لحاظ نیروی و هم سایر امکانات و تجهیزات و هرچه حمایت از این شهرستان بیشتر شود سود آن برای کل کشور خواهد بود.

وی گفت: بالاترین صید کشور را در چابهار داریم اما قیمت ماهی بسیار بالا است زیرا برخی مسائل به خوبی مدیریت نشده است که به دنبال رفع چنین مشکلاتی هستیم.

بامری افزود: عرضه بسیاری از کالاها در چابهار انحصاری برای افراد خاص شده است که این خود رقابت را از بین برده و ما به دنبال شکستن این انحصارها هستیم.

وی اضافه کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی در بررسی و نظارت بر بازار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز عالی بوده است و ما نگرانی در این رابطه نداریم.

بامری گفت: برخورد ها باید در صحنه و به صورت آنی باشد اگر کمبود نیرو و امکانات باشد کارها به خوبی و صحیح پیش نخواهد رفت، هر چه نظارت ها بیشتر باشد تخلف کمتر خواهد شد.

در ادامه مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان تنها دستگاه قضائی در اختیار دولت با تمام توان با تخلفات و متخلفین برخورد کرده است و در ادامه نیز در راستای دفاع از حقوق شهروندان با هیچ شخصی اغماض نخواهد شد.

حیدر میرزایی افزود: به جهت مبارزه با تخلفات به حمایت و همیاری تمامی دستگاه ها خصوصاً فرمانداری نیاز داریم تا به بهترین شکل جلوی سودجویی متخلفین اقتصادی گرفته شود.

وی تصریح کرد: اکثر کالاهای قاچاق از طریق مرز دریایی شهرستان چابهار مربوط به لوازم خانگی است.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما