برگزاری فستیوال تخصصی نوآوری های لوازم خانگی

1397/10/11

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
برگزاری فستیوال تخصصی نوآوری های لوازم خانگی
هفت نوآوری کاربردی حوزه صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای نیل به اهداف اقتصاد دانش بنیان در فستیوال تخصصی نوآوری های صنعت لوازم خانگی معرفی می شوند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی درباره انتخاب این نوآوری ها گفت: در فستیوال تخصصی نوآوری های صنعت لوازم خانگی، از بین 27 اختراع واردشده به بازار با بررسی اصالت اولیه و سایر موضوعات ازجمله داشتن نمونه محصول، هفت نوآوری کاربردی حوزه صنعت لوازم خانگی در راستای نیل به اهداف اقتصاد دانش بنیان در این فستیوال معرفی می شوند.

علیرضا دلیری افزود: این هفت نوآوری و اختراع منتخب با نگارش طرح کسب وکار و مسائل مرتبط با بازار و گذراندن فیلترهای بسیار اجازه ورود به بازار را پیداکرده و دراین فستیوال معرفی می شوند.
وی اظهار کرد: برای صنایع مرتبط پکیج نیازهای فناورانه آن ها و دعوت نامه برای حضور در این فستیوال تخصصی ارسال شده و تا به امروز حدود 60 شرکت و صنعت گر فعال اعلام آمادگی کرده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی تصریح کرد: مخترعان با گذراندن مراحل مختلف، نحوه ارائه کردن و مواردی ازاین قبیل اجازه ورود برای سخنرانی را به دست می آورند و در حضور صنعت گران فعال به ارائه موشکافانه اختراع خود می پردازند.
دلیری ادامه داد: کتابچه ای از فهرست اختراعات بازار، طرح های مرتبط با حوزه لوازم خانگی و کلیه اختراعات مرتبط به صاحبان صنایع نیز ارائه می شود.
وی به اعطای تسهیلات به خریداران محصولات شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از تولیدات دانش بنیان تسهیلاتی را به خریداران اختراعات و نوآوری های شرکت های دانش بنیان اعطاء می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی درباره برگزاری این فستیوال گفت: فستیوال تخصصی نوآوری های صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تجاری سازی اختراعات بازار دارایی فکری و سایر اختراعات حوزه لوازم خانگی در تاریخ 21 دی ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
دلیری همچنین تأکید کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد تا با حمایت از این فستیوال تخصصی بازار دارایی فکری با همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت فرا بورس گامی در جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان بردارد.
وی یادآور شد: این فستیوال همزمان با نمایشگاه خانه مدرن برگزار خواهد شد و فرصتی بسیار مناسب برای صاحبان این صنعت خواهد بود که علاوه بر بازدید از نمایشگاه در اختراعات بازار نیز فرصت سرمایه گذاری پیدا کنند.

برچسب ها:

لوازم خانگی ،فستیوال ،صنعت