محصولات جدید بلسون در راه بازار

1397/10/15

مدیرعامل این شرکت خبر داد:
محصولات جدید بلسون در راه بازار
مدیرعامل برند بلسون اعلام کرد:مجموعه بلسون تولید كننده انواع ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیك و مینی واش، بیش از 12 سال است که در حال فعالیت می‌باشد و در طول این سال‌ها توانسته به ارتقاء سطح كیفیت ماشین لباسشویی و مینی‌واش در ایران کمک کند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مهندس سید محمود رضوی خاطر نشان کرد:مجتمع بلسون با شعار به "لکه‌ها لبخند بزن" در زمینه تولید مینی واش و ماشین لباسشویی ابتکارات زیادی داشته است و بحمدالله توانسته تا جایگاه خوبی در بازار ایران و کشورهای منطقه کسب نماید.

رضوی در تشریح وضعیت این شرکت در نمایشگاه لوازم خانگی گفت:از سال 86 در نمایشگاه لوازم خانگی تهران حضور داشته‌ایم و نمایشگاه لوازم خانگی امسال برای ما رضایت بخش بود.

مدیرعامل بلسون در مورد جدیدترین محصول این شرکت بیان کرد:یک ماشین لباسشویی 3کیلویی تمام اتوماتیک درب از جلو در برنامه تولید داریم که در حال حاضر به دلیل تحریم‌ها وقفه‌ای ایجاد شده و ان شاالله به سبد محصولات بلسون اضافه خواهد شد. تجهیزات آزمایشگاهی و تست در تمامی مراحل و وسواس خاص در تولید قطعات را از ویژگی‌های بلسون می‌دانم و امیدوارم بتوانیم این ویژگی‌ها را تداوم دهیم.

این تولیدکننده ضمن مخالفت با ممنوعیت واردات لوازم خانگی تاکید داشت:ممنوعیت واردات لوازم خانگی را اشتباه می‌دانم و باعث حذف رقابت در بازار خواهد شد. شاید یک زمانی می‌شد فقط چند برند داخلی بدون رقیب را به مردم عرضه کرد، اما اکنون دیگر چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و نباید تلاش کرد تا بازار لوازم خانگی ایران همچون بازار خودرو، انحصاری و بدون ‌کیفیت شود.

رضوی پیرامون خدمات پس از فروش برند بلسون تشریح کرد:محصولات بلسون 2سال گارانتی قطعات رایگان دارد و حتی شکستگی محصول را به هر دلیلی که باشد به صورت رایگان تعویض می‌کنیم. مصرف کنندگان محصولات بلسون هیچ دغدغه و نگرانی بابت خدمات و علی الخصوص قطعات نداشته باشند و تدابیر لازم را در این خصوص اندیشیده‌ایم.

وی ادامه داد:شرکت بلسون در حال حاضر 115 مرکز خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور دارد و درصد محصولاتی که به خدمات نیاز پیدا می‌کنند بسیار پایین می‌باشد که این موضوع بیانگر کیفیت بالای محصولات بلسون می‌باشد.

رضوی در پایان اظهار امیدواری کرد:امیدوارم مشکلات اقتصادی و تجاری پیش آمده هرچه زودتر رفع شود و موانعی که بر سر راه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان قرار دارد مرتفع شود. در برند بلسون نیز به زودی سبد محصولات كامل‌تری را شاهد خواهیم بود.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما