بازاریابی تخصصی در حوزه لوازم خانگی

1402/06/07

بازاریابی تخصصی در حوزه لوازم خانگی
وزیر صمت گفت: امروز در حوزه بازاریابی باید فعالیت بیشتری به ویژه به صورت تخصصی صورت گیرد چرا که این عرصه نقطه ضعف ما در بازار لوازم خانگی است.
عباس علی‌آبادی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از یکی از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در اصفهان با بیان اینکه به دنبال احل مشکلات صنعت تولید لوازم خانگی در کشور هستیم، اظهار داشت: باید توجه داشت که در زمینه تولید و نوآوری‌هایی که اخیراً ایجاد شده تولید روند خوبی را دارد.

وی گفت: امروز در حوزه بازاریابی باید فعالیت بیشتری به ویژه به صورت تخصصی صورت گیرد چرا که این عرصه نقطه ضعف ما در بازار لوازم خانگی است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه باید از تولید داخلی حمایت کنیم تا مسیر برای توسعه باز شود، ادامه داد: سیاست اصلی‌مان گسترش تولید است؛ تولید یعنی اشتغال و ثروت آفرینی است. بنابراین از تمام تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه سعی داریم با افزایش تولید تورم را مهار کنیم، گفت: دولت مسیر تولیدکنندگان را باز می‌کند و برای تأمین ارز مورد نیاز تولید، تاکید بر تأمین ارز از محل صادرات کالای تولیدی است.

علی آبادی با بیان اینکه صادرات کالاهای غیر نفتی سیاست اصلی دولت است و ما این امر را از همه جهات حمایت خواهیم کرد، افزود: تأمین سرمایه مشروط به افزایش شغل است. بنابراین چنانچه تولیدکنندگان برخی از شاخص‌ها رعایت کنند، کمک می‌کنیم که تولید خود را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه تبصره ۱۸ بودجه برای حمایت از تولید و صنایع است که دنبال این هستیم تا با وام دادن به صنایع، سرمایه در گردش را تأمین کنیم، اضافه کرد: در تبصره ۱۸ هنوز عقب هستیم و با اهداف مشخص شده، فاصله داریم اما در نیمه دوم سال گشایشی صورت خواهد گرفت.

وزیر صمت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تلاش ما این است که از کالاهای مهم که با زندگی مردم در تماس است حمایت کرده و گره این دو حوزه را باز کنیم.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما