حراج لوازم خانگی خارجی ادامه دارد

1402/08/04

حراج لوازم خانگی خارجی ادامه دارد
مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی خبر از حراج لوازم خانگی و... تحت اختیار این سازمان روز یکشنبه، هفتم آبان ماه ۱۴۰۲ برای استان قم داد.
حسن خالقی با بیان اینکه تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب روز یکشنبه است، ادامه داد: متقاضیان کالاها می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

نحوه شرکت در حراج خرده فروشی

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی به «حیات» گفت: چهلمین و دومین حراج خرده فروشی الکترونیکی برخط سازمان اموال تملیکی در استان قم کلید خورد که در این حراج کالاهایی از قبیل لوازم خانگی برقی، وسایل تنظیف و... موجود است.

خالقی ادامه داد: این طرح خرده فروشی مختص استان قم است که در قالب آن، ۵۰ قلم کالا به حراج گذاشته می شود. متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌ توانند از امروز چهارشنبه با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کنند. این در حالی است که تاریخ ارائه پیشنهادات در این سامانه از روز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ است.

بازدید کالاها در سایت میسر است

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه همه کالاها در سایت قابل رویت است، گفت: امکان بازدید این کالاها در زمان ارائه پیشنهاد میسر نیست؛ ولی در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل کالا، کالا به صورت دقیق چک شده و تحویل مشتریان می شود.

خالقی ادامه‌ داد: این حراج خرده‌ فروشی به کالاهای استان قم اختصاص دارد و متقاضیان از سراسر کشور می‌ توانند در این حراج شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد.

کالا سالم تحویل می شود

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه کالاها ضمانت شده به برندگان تحویل می ‌شود، گفت: مشخصات و تصاویر کالاها در سایت قابل مشاهده است و در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل، کالا به صورت دقیق وارسی شده و تحویل مشتریان می شود.

خالقی خاطرنشان کرد: کالاهایی که در حراج‌ های خرده فروشی عرضه می‌شود، با ظرفیت شرکت‌های بازرسی کمّی و کیفی کالا به صورت اختیاری در آینده نزدیک گارانتی می‌ کنیم که این امر منجر به ارائه خدمات پس از فروش می شود.

وی افزود: انشالله حراج های دیگری هم در هفته آینده برای استان های مختلف خواهیم داشت.

در این حراج ۵۰ قلم کالای لوازم خانگی و... توسط اموال تملیکی استان تهران عرضه شده و کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر به نمایش درآمده است.

در این دوره کالاهایی از جمله ماشین لباسشویی، اتوپرس، سشوار و سایر موارد حراج می ‌شود.

از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط، تاکنون ۴۱ حراج خرده فروشی برگزار شده که در آن بیش از یک ‌هزار قلم کالا به فروش رسیده است. رونمایی این سامانه توسط وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در هفته دولت انجام شد.

حیات

برچسب ها:

حراج لوازم خانگی