معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن بازار

1402/10/01

معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن بازار
سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم خانگی پرطرفدار در سال های اخیر است. این دستگاه با استفاده از جریان هوای داغ، غذاها را سرخ می کند و نیازی به روغن ندارد. در این مطلب به بررسی قیمت انواع سرخ کن می پردازیم.
سرخ کن های بدون روغن مزایای زیادی نسبت به سرخ کن های سنتی دارند، از جمله:

کاهش چربی و کالری غذاها
کاهش بوی روغن
تمیز کردن آسان
با توجه به تنوع بالای سرخ کن های بدون روغن در بازار، انتخاب بهترین مارک سرخ کن بدون روغن می تواند کار دشواری باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن در سال ۱۴۰۲ بپردازیم.

سرخ کن فیلیپس

فیلیپس نام یک برند چند ملیتی است که انواع محصولات لوازم خانگی کوچک برقی را روانه بازار می کند .

در حال حاضر بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در بازار ، سرخ کن های بدون روغن فیلیپس هستند که از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند و از این دسته قطعا می توان سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ را به عنوان بهترین و پرطرفدارترین مدل آن نام برد که در پایین تصویر بهترین سرخ کن بدون روغن را مشاهده میکنید.

سرخ کن کنوود FP۵۰:

خرید سرخ کن بدون روغن کنوود fp۵۰، یکی از بهترین خریدهای لوازم خانگی مورد نیاز هر خانه ای است.

با طراحی شیک و زیبا و توان موتور ۱۸۰۰ واتی، دارای قابلیت سرخ کردن، کباب کردن، گریل کردن و پخت انواع غذاهای رژیمی و سالم تنها با استفاده از یک قاشق روغن است.

یکی از دیگر ویژگی های این سرخ کن ،میتوان به فناوری گردش هوای گرم و ۷ برنامه از قبل تعیین شده ،اشاره کرد.

به واسطه ی طراحی منحصر به فرد این دستگاه برای خروج چربی ها، این محصول می تواند مصرف روغن را تا ۸۰ درصد کاهش دهد و بدون کوچکترین تغییر در طعم و مزه، غذاهای کاملا سالم را به ما بدهد.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

اقتصادآنلاین

عکس های مرتبط
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما