5 مدل پرفروش پلوپز پارس‌خزر+قیمت

1402/11/02

5 مدل پرفروش پلوپز پارس‌خزر+قیمت
پارس‌خزر به عنوان یک برند پیشگام در تولید لوازم خانگی منطقه با ارائه محصولات با کیفیت همواره مورد رضایت مشتریان بوده است. پلوپزهای این برند در مدل‌ها و سایزهای متنوع تولید شده که با سادگی و کاربردهای مختلف خود پخت و پز را برای شما آسان می‌کند.
کاماپرس در این گزارش 5 مدل پرفروش پلوپز پارس خزر را معرفی و بررسی می‌کند:

پلوپز پارس‌خزر مدل RC181 Candoj

گنجایش ظرف این دستگاه 1.8 لیتر بوده و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. بدنه پلاستیکی این محصول در برابر حرارت و ضربه مقاوم بوده و تفلون ظرف مانع از چسبیدن برنج و سوختن آن می‌شود. از این دستگاه می‌توان برای بخارپز کردن مواد غذایی استفاده کرد. از ویژگی‌های این پلوپز می‌توان به سیم‌های نسوز برای افزایش ایمنی و کنترل خودکار دما و زمان اشاره کرد. این محصول با توان 620 واتی کم مصرف بوده و حمل و جا به جایی آن آسان است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 2 میلیون تومان است.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61TS

این دستگاه گنجایش 0.6 لیتری دارد و برای خانواده‌های دو نفره مناسب است. بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و مواد پلاستیکی استفاده شده در آن در برابر حرارت مقاوم هستند. این پلوپز با توان مصرفی 350 وات بسیار کم مصرف است و به کاهش مصرف برق کمک می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل خودکار دما و زمان اشاره کرد. جهت افزایش ایمنی بیشتر از سیم‌های نسوز در این دستگاه استفاده شده است. درب این پلوپز شیشه‌ای بوده و سوپاپ بخار آن مانع از انباشته شدن بخار و تولید صدا می‌شود. دستگیره‌های پلاستیکی این دستگاه در برابر حرارت مقاوم هستند.

قیمت این محصول 2 میلیون و 160 هزارتومان است.

پلوپز پارس‌خزر مدل Tyan-181

گنجایش ظرف این دستگاه 1.8 لیتر بوده و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. بدنه فلزی با رنگ اپوکسی این محصول در برابر حرارت مقاوم بوده و از تفلون با کیفیت برای ظرف مخصوص برنج استفاده شده است. این پلوپز درب شیشه‌ای پیرکس و سوپاپدار جهت خروج بخار دارد. با این دستگاه می‌توان مواد غذایی را بخارپز کرد. در این دستگاه از سیم‌های نسوز برای افزایش ایمنی استفاده است. از ویژگی‌های این پلوپز می‌توان به زمان‌سنج پخت خودکار و مصرف بهینه انرژی آن اشاره کرد. این محصول دارای تایمر و ترموستات با کیفیت جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت است. این دستگاه با توان 620 وات و طراحی زیبا برای آشپزخانه‌های ایرانی مناسب است. این پلوپز با ظرفیت 1 لیتر و 2.7 لیتر نیز تولید شده است.

قیمت این محصول 2 میلیون و 300 هزارتومان است.

پلوپز پارس‌خزر مدل TS-181

این دستگاه گنجایش 1.8 لیتری دارد و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. بدنه این محصول از استیل با کیفیت ساخته شده و تفلون ظرف مخصوص برنج نچسب و مقاوم است. از این دستگاه می‌توان برای بخارپز کردن مواد غذایی استفاده کرد. قطعات این پلوپز در برابر حرارت مقاوم بوده و برای افزایش ایمنی از سیم‌های نسوز در آن استفاده شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مصرف بهینه انرژی و استفاده از ترمال فیوز برای جلوگیری از خطر اشاره کرد. این پلوپز با طراحی زیبا و وزن 3.3 کیلوگرم خود قابلیت چهار نوع پخت متنوع را دارد. دستگیره‌های این دستگاه عایق حرارت داشته و ترموستات با کیفیت برای تنظیم حالت‌های مختلف پخت دارد. این پلوپز با ظرفیت 1 و 2.7 لیتر نیز تولید شده است.

قیمت این محصول 2 میلیون و 400 هزارتومان است.

پلوپز پارس‌خزر مدل taftan 181

گنجایش ظرف این دستگاه 1 لیتر بوده و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. بدنه فلزی این محصول با پوشش رنگ اپوکسی در برابر حرارت مقاوم بوده و تفلون ظرف مخصوص مانع از چسبیدن و سوختن غذا می‌شود. از قابلیت‌های این پلوپز می‌توان به آلارم صوتی اتمام پخت و سیستم گرم‌نگه دارنده با قابلیت تنظیم زمان آن اشاره کرد. این محصول ظرف جداگانه برای آرام‌پز و بخارپز داشته که می‌توان به کمک آن غذاهای سالم و رژیمی را آماده کرد. با درب شیشه‌ای این پلوپز می‌توانید مراحل پخت را هم ببینید. این پلوپز با ظرفیت 1 لیتر هم تولید شده است.

قیمت این محصول 3 میلیون و 150 هزارتومان است.

برچسب ها:

لوازم خانگی ،پلوپز 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما