به روزرسانی ۹۰ درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی

1402/11/07

به روزرسانی ۹۰ درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی
به گفته رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی، به طور کلی ۹۰ درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی به روز شده است.
اکبر پازوکی در خصوص آخرین وضعیت به روزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش لوازم‌ خانگی گفت:حدود ۳ الی ۴ ماه پیش یک جلسه در وزارت صمت تشکیل شد که خیلی از موارد برروز رسانی و تغییرات اساسی در این زمینه انجام شده است.

او گفت: ولی در جلسه که در خصوص بروزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش انجام شد مطرح شد که این استاندارد باید بروز تر و مدت استاندارد برخی از کالا ها در مواد اولیه ، موتور و غیره اضافه تر شود.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی، به طور کلی ۹۰ درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی به روز شده است.

پازوکی در خصوص کاهش کیفیت لوازم‌ خانگی گفت:کیفیت کاهش پیدا نمی کند چرا که به ضرر تولید کننده می شود چرا که کالایی که در سطح بازار می رود و به مشکل بخورد و به کارخانه مرجوع شود یک هزینه برای شرکت و از سوی دیگر باعث بدنامی کالا و شرکت خواهد شد.

او گفت: امروز تولید کنندگان به این نتیجه رسیده اند که با تمام مشکلات اگر کالاهایشان کالای خوبی نباشد خودش متضرر می شود به طوری که در تولید مواد اولیه سعی دارد بهترین باشد.

الان زمانی که استاندارد لوازم‌خانگی به روز رسانی شده به لحاظ کیفیت مواد اولیه و کالای استفاده شده خدمات به روز می شود،در حال حاضر برخی از قطعات لوازم‌خانگی از ۵ سال به ۱۰ سال گارانتی می کنند.

در حال حاضر کیفیت کالاهی ایرانی قابل رقابت با سایر کالاهای دیگر است و جای هیچ شکی نیست توصیه ما این است که مردم و حتی همکاران از خرید و فروش کالاهای غیر استاندارد خوداری کنند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما