فروش ۳۰ میلیارد تومانی لوازم خانگی اموال تملیکی

1402/11/20

در حراج خرده فروشی‌های امسال صورت گرفت
فروش ۳۰ میلیارد تومانی لوازم خانگی اموال تملیکی
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش کالاها و لوازم خانگی این سازمان به ارزش ۳۰ میلیارد تومان از خردادماه امسال تا کنون در حراج خرده فروشی خبر داد.
سعید غلامی باغی اظهار داشت: در این حراج‌های خرده فروشی برخط چهار هزار قلم کالا به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ۱۶۰ مرحله حراج خرده فروشی برخط لوازم خانگی در ۲۵ استان برگزار شده است.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۳۰ هزار نفر در این حراج‌ها گفت: این سامانه امکان استفاده فراگیر عموم افراد جامعه اعم از کارکنان دولت را به همراه داشت ضمن اینکه انجام کلیه فرایندهای سامانه رایگان است.

غلامی بیان داشت: ایجاد رابطه مستقیم بین دولت و آحاد جامعه، گذار از روش‌های سنتی به روش‌های مدرن، تحول در شیوه‌های انبارداری و نگهداری کالا به دلیل خرده فروشی کالا به مردم به جای فروش‌های مزایده‌ای عمده و امکان برگزاری حراج‌ها و فروش کالاها به صورت روزانه در استان‌های مختلف از مهم‌ترین آثار مثبت حراج‌های خرده فروشی است.

وی با بیان اینکه سامانه حراج خرده فروشی از خردادماه امسال راه‌اندازی شد گفت: با ایجاد این سامانه بستر کاملاً رقابی و شفاف، آسان بودن مراحل خرید آنلاین برای مشتریان متناسب با نیازهای خانوار، الکترونیکی و برخط بودن تمامی فرایندهای مالی سامانه و امکان اخذ گزارش‌های مدیریتی صورت گرفت.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: این سامانه محدودیت زمانی و مکانی در برگزاری حراج‌ها را برداشته است به گونه‌ای که اکنون استان‌های مختلف کشور امکان برگزاری همزمان حراج را دارند.

برچسب ها:

حراج لوازم خانگی