1397/10/25

دومین گردهمایی فعالان دیجیتال مارکتینگ
روز بازاریابی دیجیتال، روزی برای گردهمایی علاقه‎مندان و فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ است تا بتوانند تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رویداد روز بازاریابی دیجیتال برای اولین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد. این رویداد که با حمایت همراهانی چون بن‌مانو و استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد، توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن‌ها به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

دومین دوره این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ با حمایت مجدد قهوه‌ی بن‌مانو در مرکز همایش‎های دانشگاه الزهرا (س) و با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از ۱۵ ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه ۱۵ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیرعاملان و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و ۲ پنل، ازجمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.

کارگاه‎ها:

کارگاه تبلیغات آنلاین و اثربخشی بیشتر: مروارید بخشی‎زاده (مدیر ارتباط با مشتریان یکتانت)

کارگاه eCRM: زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پی‎پینگ)

کارگاه SEO-SEM: علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ)

کارگاه کانتنت مارکتینگ: آرمان والی (بنیان‌گذار و مدیرعامل وبسایت‎های چطور و نبضی نو)

کارگاه دیجیتال برندینگ: مونا مظاهری (بنیانگذار مارکت گرافی)

ورکشاپ نقش اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال: منصور میرطاهری (بنیانگذار و مدیرعامل اینفوگرافیک)

پنل‎ها:

پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه‌های تبلیغاتی:

پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت)

سبحان فروغی (هم‎بنیانگذار و مدیرعامل تپسل)

علی جعفری (هم‎بنیانگذار و مدیر ارشد عملیاتی ادرو)

پنل تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات (بلاکچین)

محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC)

مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایده‎هاب)

برخی از سخنرانی‎ها:

استراتژی‌های رقابتی در تبلیغات: توحید علی‎اشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما)

اخبار و نوآوری‌ها از دیجیکالا: حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)

دیجیتال برندینگ: یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ)

ویدیو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی!: امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین)

اقیانوس آبی AdTech: محمدرضا فرحی (هم‎بنیانگذار آکادمی چرخ)

پشت پرده یک کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب: ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت)

مارکتینگ در یک استارت آپ مارکتنیگ محور: حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار)

بررسی متریک‎های مهم در کمپین‎های اینستاگرامی: ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر)

وقتی محدودیت بودجه داریم چطور تبلیغات کنیم: علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند)

پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین آرمان فرج‎زاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو)

تجربه اسنپ کیو: پویا رستگار و نوید خدیوی (هم‎بنیانگذار اسنپ کیو)

دیتا، تیغ دو لبه: سینا شفیع‎زاده (بنیانگذار نظر بازار)

افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دی‎ماه برگزار می‎شود. ارائه یک پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکت‎های یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامه‎های روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که در آن یک پنل با موضوع تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات و همچنین ۱۲ سخنرانی ارائه خواهد شد.

در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‎شود. این نمایشگاه به استارتاپ‎های نوپا امکان می‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

ایسنا