1397/11/08

نکات ضروری در خریدمایکروفر دست دوم
تصمیم‌گیری برای خرید مایکروفر کارکرده کار سختی است، چرا که هم ممکن است مزایایی داشته باشد و هم معایبی. برخی از مایکروفرهای دست دوم به خوبی کار می‌کنند و قیمت آن شاید تنها در مقایسه با دیگر برندها ارزان‌تر باشد؛ اما در مقابل بعضی از آن‌ها اینگونه نیستند. مزیت خرید مایکروفر دست دوم برای خیلی از ما، قیمت آن است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، اجناس استفاده شده را بهتر است بی‌واسطه بخرید. در این صورت می‌توانید کالا را مستقیما ببینید، با فروشنده صحبت کنید و حتی برای خریدتان شرط بگذارید. مثلا یک روز با آن کار کنید تا از کیفیتش مطمئن شوید.

اما با این حال پیش از نهایی کردن خرید خود، به چند نکته توجه کنید. به عنوان مثال اگر مایکروفر قابلیتی مانند گریل یا جوجه‌گردان دارد، از سالم بودن آن مطلع شوید.

همچنین دقت کنید گرمای ساطع‌شده از مایکروفر هموار و متعادل باشد و ضعیف نباشد. قاعدتا هر چه مدل آن جدیدتر باشد، کارآیی بیشتری دارد.

همچنین چنانچه قطعه‌ای از مایکروفر شکسته یا خراب باشد، پیش از خرید از دسترسی به آن و قیمت بدانید. ممکن است قطعاتی از آن مدل دیگر در بازار یافت نشود یا به قیمتی گران که برای شما صرف نداشته باشد، پیدا شود.

روزیاتو

برچسب ها:

مایکروفر ،دست دوم 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما