پرقدرت ترین جاروبرقی لومکس به بازار می آید

1397/11/12

لومکس خبر داد:
پرقدرت ترین جاروبرقی لومکس به بازار می آید
جاروبرقی لومکس مدل 2500PRO3 یکی از محبوب‌ترین جاروهای کیسه‌دار است که به زودی عرضه این محصول به بازار آغاز خواهد شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، قدرت موتور این مدل 2400وات است که در بازار مشابه این جارو به عنوان 2500وات خرید و فروش می‌شود.

قدرت مکش این جاروبرقی قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم و زیاد کند. با توجه به قدرت مکش بالایی که دارد صدای این مدل بسیار کم است.

از بارزترین ویژگی‌های این مدل از جاروبرقی‌های لومکس خرطومی کنفی آن است، خرطومی دستگاه باکیفیت است و علاوه بر انعطاف زیادی که دارد، مقاومت بالایی هم داشته و به ‌راحتی له نشده و تغییر شکل نمی‌دهد.

یکی دیگر از نکات مثبت این جاروبرقی کابل 9متری آن است که علاوه بر کارآمدی بیشتر، رنگ قرمز و یا سبز این کابل (برگرفته از جاروبرقی‌های آلمانی) در زیبایی محصول تاثیر ویژه‌ای گذاشته است. با این وجود حتی در خانه‌های بزرگ نیز کاربر می‌تواند مساحت زیادی از خانه را بدون نیاز به عوض کردن پریز برق جارو کند.

همراه با این جارو برقی؛ برس مبلمان، پرده و درز و گوشه نیز وجود دارد که تمیز کردن انواع سطوح را راحتتر می‌کند.

ظرفیت مخزن این جاروبرقی لومکس به 6لیتر می‌رسد و بعد از پرشدن به شیوه‌ کاملا بهداشتی تخلیه می‌شود. در این جاروبرقی مطابق تکنولوژی روز اروپا برای جمع‌شدن سیم کافی است یک بار آن را تا ته بیرون بکشید تا به سرعت داخل بدنه برگردد (دیگر نیازی به اینکه دکمه ای را روی جاروبرقی فشار دهید نیست.)

همچنین وجود لوله تلسکوپی کار کردن با آن را ساده‌تر کرده و برای اینکه هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد، برای آن یک فیلتر هپا در نظر گرفته شده است که تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را فیلتر می‌کند.

محصول جدید لومکس دارای پاکت و نشانگر پر بودن مخزن نیز است. به این شکل که کاربر به موقع مخزن را تخلیه کرده و این نکته می‌تواند به افزایش عمر دستگاه کمک کند. برای راحت‌تر شدن کار با دستگاه برای آن یک دستگیره‌ ارگونومیک نیز در نظر گرفته شده است.

کلاس مصرف انرژی این مدل جاروبرقی لومکس A است و مصرف برق بسیار کمی دارد و استاندارد کشور ایران نیز این جاروبرقی را تائید نموده است.

زیر بدنه‌ جارو چرخ‌هایی در نظر گرفته شده است تا بتوانید با خیالی آسوده آن را روی سطوح جابجا کنید. لومکس تعداد چرخ های این جاروبرقی را به 4عدد ارتقاء داده است تا جابجایی آن آسانتر شود.

این جاروبرقی با طراحی زیبا و خطوط منحنی ‌شکل و همچنین رنگ‌بندی متنوع در روزهای آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما