بزرگترین تلویزیون 4k دنیا معرفی شد

1397/04/21

تلویزیون دو میلیارد تومانی
بزرگترین تلویزیون 4k دنیا معرفی شد
یک شرکت اتریشی موفق به تولید بزرگترین تلویزیون دنیا شد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4k و 262 اینچ صفحه نمایش توسط شرکت C Seed و بر اساس تکنیک LED تولید شده که کاری شگفت‌انگیز و جالب است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، جالب‌ترین نکته در تولید این ابر تلویزیون شرکت سازنده آن است. شرکتC Seed در حالی موفق به تولید این سینمای خانگی شده که در دنیای الکترونیک برند معروفی نیست، اما محصولی تولید کرده است که بسیاری از برندهای معتبر تلویزیون خانگی تاکنون قادر به انجام آن نشده‌اند.
این شرکت اتریشی در ساخت تلویزیون‌های بزرگ و گران‌قیمت تجربه دارد به‌طوری که در سال 2012 توانسته جایزه بهترین "بهترین‌ها"ی طراحی را با همکاری گروه طراحی پورشه (Porsche) برای طراحی یک مانیتورLED 201 اینچی شهری به دست آورد. این شرکت اتریشی در طراحی و تولید این ابر تلویزیون از شرکت L-Acoustics که متخصص سیستم‌های صوتی همراه تلویزیون‌ها است، کمک گرفته است.
بزرگ‌ترین تلویزیون 4k دنیا با نام C Seed 262 در ابعاد 262 اینچ به تولید رسیده و هدف اصلی آن در مصارف خانگی است، هر چند به نظرمی‌رسد گزینه‌های خانگی زیادی برای استفاده از این تلویزیون غول‌پیکر وجود نداشته باشد. این اولین باری است که صفحه نمایشی با این کیفیت در فضایی خارج از سینما برای عموم قابل دسترس است. ابعاد بزرگ این محصول بیان‌‌گر آن است که به زودی شاهد استفاده از این نمایشگرها در سالن های سینما و تئاتر خواهیم بود.
وزن این غول رسانه‌ای 262 اینچی حدود 800 کیلوگرم بوده و قیمتی برابر با 539 هزار دلار خواهد داشت. نصبش نیز برای مشتری 38 هزار و 500 دلار آب می‌خورد. بهای این تلویزیون با هزینه‌های دیگری مانند حمل و نقل به بیش از دو میلیارد تومان می‌رسد. در حقیقت قیمت بزرگ‌ترین تلویزیون دنیا چیزی بیشتر از بهای یک آپارتمان در نیویورک است که البته از نظر اندازه نیز این دستگاه بزرگ‌تر از همان آپارتمان خواهد بود.
قطر نمایشگر این محصول 262 اینچی بیش از 6.5 متر است که این موضوع آن را به بزرگ‌ترین صفحه نمایش عریض دنیا با کیفیت 4k تبدیل کرده است. این تلویزیون عظیم‌الجثه 6.65 متر قطر، 6.14 متر طول، 2.57 متر عرض دارد.
تلویزیون جدید این شرکت اتریشی مجهز به 6 تا 10 بلندگو سینمای خانگی است. صدای این دستگاه بر اساس اینکه کاربر در حال تماشای چه نوع برنامه یا موسیقی است، قابل تنظیم است. این تلویزیون 262 اینچی از فناوری black LED با ارائه نسبت کنتراست 5000 به یک بهره می‌برد.
شاید بتوان تنها نقطه ضعف این تلویزیون را طراحی لبه‌ پایینی آن عنوان کرد. شرکت C Seed تقریبا به طور کامل لبه‌های تلویزیون را از سه طرف از بین برده است به طوری که شما با یک صفحه نمایش کامل بدون اضافات روبرو هستید. این تلویزیون تنها از یک لبه 15 سانتی متری در پایین صفحه نمایش بهره می‌برد.
این غول عظیم‌الجثه همراه با یک محافظ پارچه‌ای عرضه می‌شود. این محافظ فابریک مسئولیت نگهداری و حفاظت از این صفحه را بر عهده دارد. محافظی که ازراه دور نیز کنترل می‌شود و فشار یک دکمه روی ریموت دستگاه روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. این پارچه مزین به یک نقاشی با کیفیتی همسان با کیفیت 4k تصویر تلویزیون است.

برچسب ها:

تلوزیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما