گسترش بازار بکو در آمریکا

1397/05/11

گسترش بازار بکو در آمریکا
شرکت تولیدکننده لوازم خانگی بکو از برندهای تابع گروه بزرگ آرچلیک بوده و اعلام کرده که به دنبال گسترش لوازم خانگی خود در بازار آمریکا است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محصولات خانگی این برند ترک از جمله یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و لباسشویی ها توسط فروشگاهی با عنوان ریچارد و سان در نیویورک عرضه می شود.
هاکان بولگورلو، مدیرعامل آرچلیک در نمایشگاه IFA عنوان کرد: «هدف اصلی شرکت ما و برند بکو قرار گرفتن در یکی از سه جایگاه برتر بازارهای جهانی است و قول می دهم که برند بکو در بازارهای جدید آمریکا حضوری پررنگ داشته باشد.»
علاوه بر این، بکو در حوزه تولید تبلت و تلویزیون فعالیت می کند و محصولات آن به بیش از 100 کشور عرضه می شود.
استقبال از محصولات این برند خوش نقش طی سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و هم اکنون جایگاه نخست برند لوازم خانگی را در بازار انگلیس به خود اختصاص داده و عنوان دومین برند برتر لوازم خانگی اروپا را یدک می کشد.
همچنین بکو اسپانسر اصلی باشگاه بارسلونا است و به تازگی کمپینی را راه اندازی کرده که قرار است به ازای هر پستی که در اینستاگرام با تگ "مانند یک حرفه ای غذا بخور" گذاشته شود، یک پوند برای مبارزه با معضل چاقی مفرط کودکان به یونیسف اهدا کند.
بکو در بازار ایران نیز فعالیت گسترده دارد و شرکت بهستان تجارت ارس تنها نماینده رسمی بکو در ایران است.

برچسب ها:

بکو