کشف کالای قاچاق در همدان

1398/09/20

کشف کالای قاچاق در همدان
کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس، کشف بیش از ۴۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، کشف کپسول گاز قاچاق در تویسرکان و کشف مرغ قاچاق در کبودرآهنگ عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه، لوازم خانگی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان کالا و ارز قصد دارند مقادیری کالای قاچاق را از شهرهای مرزی غرب کشور توسط یک دستگاه اتوبوس به تهران انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی منتهی به همدان در اوایل بامداد جاری با همکاری پلیس اطلاعات استان، این اتوبوس مسافربری که در حال عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی بود شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ زارعی بیان کرد: طی بازرسی از این اتوبوس، ۱۴ هزار عدد مواد محترقه خارجی و قاچاق، ۲ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه ماشین لباسشویی و تعدادی اقلام دیگر کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و در مرجع قضایی تحت رسیدگی است.

کشف کپسول گاز قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۶۲ عدد کپسول گاز مایع بزرگ و ۱۹ عدد سیلندر گاز معمولی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در پاسگاه دو منظوره این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، به یک دستگاه کامیون که در حال تردد به استان های غربی بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۶۲ عدد کپسول گاز مایع بزرگ و ۱۹ عدد سیلندر معمولی خارجی قاچاق را کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان، ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مهر

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما