معرفی تلویزیون های هوشمند غول پیکر

1398/11/13

معرفی تلویزیون های هوشمند غول پیکر
تلویزیون های هوشمند هر سال پیشرفت قابل توجهی نسبت به قبل پیدا می کند. از بازیگران اصلی این عرصه باید به ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک و برخی دیگر پرداخت که هر یک توانستند مدل های جذابی را در بازار عرضه دارند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در CES 2020 نیز شرکت های TCL، پاناسونیک، سونی، ال جی و سامسونگ نسل جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را معرفی کردند که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. البته در CES امسال بیشتر روی کیفیت 8K تمرکز شده و کمپانی های سعی کردند با این وضوح تلویزیون جدید خود را معرفی کنند.

به هر حال در این مطلب قصد داریم شما را با تلویزیون های هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ آشنا کنیم. ما انتظار داریم تعدادی از تلویزیون های جدید در ماه های آینده به بازار بیایند، اما با آغاز سال 2020، ما هنوز بهترین تلویزیون ها را از سال قبل توصیه می کنیم تا اینکه به طور رسمی جایگزین های آنها به اتمام برسد.

1-بهترین تلویزیون : سونی Master Series A9G


چرا باید خریداری کرد: گزینه فوق العاده برای همه نظر

مناسب چه کسانی است: برای هر فردی

چرا سونی Master Series A9G بهترین است:

ما نمی توانیم در Sony Master Series A9G نقصی پیدا کنیم. این یک گزینه عالی در یک بازار رقابتی است. سونی این تلویزیون را به عنوان مدل جدید توسعه نداد بلکه، یک پیشرفت جزئی برای سری Master A9 A Sony است. A9G همچنان یک تلویزیون عالی برای خرید بوده که خرید آن پشیمانی به دنبال نخواهد داشت.

Master Series A9G نه تنها بهترین صفحه نمایش 4K Ultra HD OLED را که تا به حال از تماشای آن لذت برده ایم، به نمایش می گذارد، بلکه با یک رویکرد خلاقانه چون Acoustic Surface، برای کیفیت صدا بالا نیز خالی از لطف نیست. این فناوری صوتی کیفیت فوق العاده را به نمایش خواهد گذاشت که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

“Caleb Denison” سونی A9G ، دارای بهترین کیفیت تصویر است که می توانید خریداری کنید. این ادعا را در نظر بگیرید که A9G بهترین تجربه تجربه تماشای سونی را برای شما فراهم می کند، با پردازش تصویری باورنکردنی سونی و ارائه تصویر فوق العاده HDR.

پردازنده تصویر پرچمدار X1 Ultimate سونی کار فوق العاده ای برای تبدیل محتوای استاندارد HD و Full HD به وضوح 4K Ultra HD انجام می دهد. این تنها یکی از ویژگی هایی است که باعث می شود این تلویزیون برای همه فیلم های با وضوح تصویری خیره کننده باشد.

با تمام این موارد گزینه ارزانی نیست و بیشتر برای افرادی با بودجه کافی پیشنهاد می شود. علاوه بر این، تلویزیون اندرویدی برای دسترسی سریع به تعداد بی شماری از سرویس های درخواستی و استریم مانند Amazon Prime Video و Netflix، شما را بی نیاز خواهد کرد. همچنین از دستیار Google Assistant پشتیبانی کرده که می تواند برای کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های متصل هوشمند و همچنین Google Chromecast که گزینه ای برای اجرا محتوا گوشی هوشمند یا رایانه روی تلویزیون است، به کار گرفته می شود.

2-بهترین تلویزیون هوشمند اقتصادی: سری 6 تی سی ال


چرا باید خریداری کرد: یک گزینه 4K فوق العاده

مناسب چه کسانی است: برای افرادی با بودجه محدود

چرا سری 6 تی سی ال بهترین است:

TCL ممکن است برندی نباشد که بلافاصله وقتی به تلویزیون های عالی فکر می کنید به ذهن بیاید، اما در این مرحله واقعاً باید مناسب محسوب کرد. شهرت آن بیشتر برای تولید تلویزیون اقتصادی بوده و اکنون در حال تولید تلویزیون های مقرون به صرفه ای است که با ال جی و سامسونگ رقابت می کند، به خصوص هنگامی که شما به دنبال صرفه اقتصادی هستید. یکی از دلایل عمده موفقیت TCL، همکاری طولانی مدت با Roku سازنده پلتفرم محتوایی روکو بوده که در بازار ایالات متحده و اروپا طرفداران بسیاری دارد.

با توجه به این نکته، اگر شما به دنبال یک تلویزیون 4K هستید که خراب نمی شود، سری TCL 6 مناسب است. همراه با سیستم عامل فوق الذکر Roku، دارای یک صفحه نمایش پروضوح و 4K Ultra HD و قابلیت پشتیبانی از HDR است. در نتیجه یک تلویزیون بوده که رنگ دقیق ، جزئیات خیره کننده و کنتراست فوق العاده را به نمایش می گذارد و صرف نظر از اینکه شما به صورت محلی چه نوع محتوایی مشاهده می کنید.

TCL 6-Series همچنین با قابلیت کنترل صدای Roku همراه شده است. گزینه ای برای جستجوی وب یا کنترل وسایل مرتبط با هوشمند وجود ندارد، اما تمام دستوراتی را که می خواهید انجام می دهد. در مجموع محصول تی سی ال یک گزینه اقتصادی قابل توجه بوده که گذشته از ارائه محتوا پروضوح و زیبا، ویژگی های هوشمند اضافی هم داراست.

3- بهترین تلویزیون هوشمند گیمینگ: LG C9


چرا باید خریداری کرد: این صفحه نمایش ارزانتر OLED نسبت به Sony Master Series A9G است، دارای صفحه نمایش 120 هرتز بوده و از ویژگی های گیمینگ مانند Freesync و G-Sync پشتیبانی می کند.

مناسب چه کسانی است: برای افرادی که به دنبال صفحه نمایش گیمینگ هستند.

چرا LG C9 بهترین است:

بیایید با صفحه OLED شروع کنیم. ترکیب رنگ های واضح ، جزئیات برجسته و سطح سیاه عمیق اطمینان حاصل می کند که در مورد کیفیت تصویر همه جانبه مشابه سری Master A9 A سونی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که با بسیاری از آخرین استانداردهای HDR از جمله Dolby Vision ، Hybrid Log-Gamma و HDR10 و پردازشگر Alpha 9 ال جی، که محتوای HD و Full HD را در وضوح چشمگیر 4K Ultra HD نمایش می دهد، شما یک گزینه تمام عیار گیمینگ دارید.

اما چه چیزی آن را به عنوان یک انتخاب مستقل برای بازی انتخاب می کند؟ خوب، گذشته از پاسخ سریع از صفحه نمایش C9 که 120 هرتز است و اخیراً یک به روزرسانی نرم افزاری دریافت کرده است که آن را با Freesync و G-Sync همراه می سازد. این تلویزیون با قابلیت Adaptive Refresh Technology ART همراه هست که هدف از آن هموار کردن گیم پلی، کاهش تاخیر ورودی و جلوگیری از پارگی صفحه است. همه اینها را در کنار هم قرار دهید، سطح سیاه عالی و کنتراست چشمگیر را که با نمایشگر OLED به وجود می آید یک تلویزیون بزرگ را رقم خواهد زد.

ال کا ایران