تولید لوازم خانگی ایرانی افزایش یافت

1399/02/09

تولید لوازم خانگی ایرانی افزایش یافت
گروه صنعتی اسنوا با رشد ۲ برابری تولید در بهمن و اسفند پارسال، به رکورد جدیدی دست یافت.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مدیر بهره برداری شرکت اسنوا با بیان اینکه در 2 هفته پایانی سال گذشته 50 هزار قلم از تولیدات اسنوا روانه بازار شد گفت: خروج برخی از برندهای خارجی لوازم خانگی از کشور در سایه تحریم، این فرصت را ایجاد کرد تا سهم تولیدات داخل کشور بیشتر شود.

مجید سکوت با اشاره به اینکه تا پیش از این تولید کنندگان لوازم خانگی فقط 30 درصد از سهم بازار داخلی را داشتند افزود: پیش بینی می شود با شرایط فعلی این سهم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی گفت: با دست یابی به دانش فنی تولیدات با کیفیت لوازم خانگی و ایجاد ظرفیت اشتغال 700 نفر از جوانان در زمستان سال گذشته موجب شد که این موفقیت در شرکت اسنوا رقم بخورد.

مدیر سرمایه انسانی شرکت اسنوا هم گفت: این شرکت در سه ماهه اول سال مصمم به ایجاد اشتغال برای 500 نفر دیگر است تا ظرفیت تولید را افزایش دهد.

روح الله جزینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا و تحت تاثیر قرار گرفتن رشد اقتصادی و زیان تولید کنندگان افزود: با تشکیل کمیته سلامت کارخانه، حساسیت ها و الزامات بهداشتی کارکنان افزایش یافته است تا با حفظ سلامت کارکنان، به میزان تولید کارخانه آسیبی وارد نشود.

گروه صنعتی اسنوا با حدود 3 هزار و 500 شاغل در بخش تولید لوازم خانگی، شوینده ها، یخچال و وسایل برودتی و اجاق گاز تولید می کند.

این شرکت 6 محصول جدید، مطابق با نیاز و سلیقه مشتری و بهره وری بالا تولید کرده است.

صداوسیما

برچسب ها:

لوازم خانگی ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما