راه‌اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی گناوه

1402/02/14

با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال صورت می گیرد
راه‌اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی گناوه
در آیینی با حضور استاندار بوشهر، عملیات اجرایی کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در شمال استان بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
احمد محمدی‌زاده پنجشنبه‌شب در آیین آغاز عملیات اجرایی کارخانه بزرگ لوازم خانگی در گناوه اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام شده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و مدیریت استان بوشهر با همه توان در راستای تحقق هر دو محور شعار سال گام برمی‌دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز عملیات اجرایی کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در گناوه آغاز شده که گامی در افزایش تولید و رشد اشتغال و کاهش قیمت است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در این کارخانه، لوازم خانگی اعم از اتوی لباس، آبمیوه‌گیری استیل، خردکن بدنه استیل و پلاستیک، چرخ گوشت و ... تولید و به بازار عرضه می‌شود که امیدوارم با افزایش سطح کیفی تولیدات و قیمت مناسب، رضایت خاطر مردم را فراهم کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان، سرمایه ثابت و در گردش در این طرح سرمایه‌گذاری شده و انتظار می‌رود بیش از ۲۵۰ شغل مستقیم و تعداد بیشتری شغل غیرمستقیم نیز ایجاد شود.

محمدی‌زاده یادآور شد: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و مدیریت استان نیز تمام توان خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به کار می‌گیرد.