گران‌ترین ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس

1402/02/20

گران‌ترین ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس
با افزایش مشغله‌های زندگی روزمره، به جهت صرفه‌جویی در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی‌ها بیش از پیش رایج شده است.
با پیشرفت تکنولوژی امکانات بیشتری در مدل‌های جدید قرار می‌گیرد. ماشین ظرفشویی جزو کالاهای بادوام است و خرید بهترین مدل، احتمال خرابی و نیاز به تعمیر آن را کاهش می‌دهد. برای خرید لوازم خانگی برقی اکثر کاربران ترجیح می‌دهند که برندهای معتبر و شناخته شده را خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از گران‌ترین ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس در بازار می‌پردازد :

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4883W

این مدل دارای ظرفیت برای 14 نفر است و شش برنامه اصلی برای شست‎‌وشو دارد. علاوه بر شش برنامه، سه برنامه انتخاب شست‌وشو هم وجود دارد. یکی از مزیت‌های این مدل قابلیت اعمال شست‌وشو پرقدرت روی هر برنامه شست‌وشو است که باعث ضدعفونی کردن ظروف می‌شود. این دستگاه بعد از اتمام فرآیند شست‌وشو، درب را به طور اتوماتیک باز می‌کند تا ظروف خشک شوند. این محصول در هر وعده شست‌وشو 11 لیتر آب مصرف می‌کند و رده مصرف انرژی ++A دارد. طراحی طبقه سوم مجزا فضا بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ماشین ظرفشویی به قیمت 37 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدل GDW-M4573S

این ظرفشویی برای 14 نفر ظرفیت دارد و با داشت رده انرژی ++A، در حین استفاده 47 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. برنامه‌ها مختلف شست‌و شو مثل شست‌و شو پرقدرت برای ظروف کثیف، نصف ظرفیت، شست‌وشو سریع و ‌شست‌ونصف ظرفیت از برنامه‌های پیش‌فرض این دستگاه هستند که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند از هر یک از آن‌ها استفاده کنند. این محصول به قیمت 34 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت شست‌وشو برای 14 نفر است و در هر وعده شست‌وشو 13 لیتر آب مصرف می‌کند. این ماشین ظرفشویی دارای هشت برنامه اصلی شست‌وشو است که کاربران با توجه به نوع ظروف و میزان آلودگی آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند. این ماشین ظرفشویی دارای طبقه سوم است که ظروف به راحتی در آن جای می‌گیرند و فضا داخلی نسبتا بزرگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشگر ال ای دی برای انتخاب برنامه‌ها و مشخص کردن زمان شست‌وشو استفاده از این محصول را آسان کرده است. یکی از مزیت‌های این محصول کم‌صدا بودن آن است که در زمان استفاده چیزی در حدود 47 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این محصول به قیمت 26 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352W

این ماشین ظرفشویی مبله با طراحی ساده خود برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی می‌گیرند، مناسب است. طبقه دوم قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و برنامه پیش‌ شست‌وشو برای خیس خوردن ظروف است. این مدل در هر وعده شست‌وشو 13 لیتر آب مصرف می‌کند و رده مصرف انرژی ++A دارد. همچنین فابلیت تنظیم تایمر برای انجام شست‌وشو در زمان دلخواه نیز وجود دارد. این محصول به قیمت 24 میلیون تومان قابل تهیه است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S

این ماشین ظرفشویی 13 نفره پنج برنامه اصلی برای شست‌وشو دارد و به طور متوسط در هر وعده شست‌وشو 11 لیتر آب مصرف می‌کند. این محصول دارای دو سبد برای قرار گرفتن ظروف و یک سبد مجزا برای قاشق و چنگال است. این محصول کم‌صدا است و در حین استفاده 49 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این ماشین ظرفشویی به قیمت 24 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما