برند معتبر لوازم‌خانگی 2023 در میان مردم

1402/05/24

برند معتبر لوازم‌خانگی 2023 در میان مردم
هیچ برندی به‌صورت اتفاقی دارای محبوبیت جهانی نخواهد بود، بنابراین وقتی مارکی معروف و محبوب می‌شود قطعاً دارای کیفیت خارق‌العاده است، پس اطلاع از بهترین نوع برند در هر زمینه‌ای تأثیرگذار خواهد بود.
وجود لوازم خانگی یکی از ضروریات مهم هر خانه‌ایست به ویژه لوازم بزرگ مانند یخچال که به حق نمی‌توان بدون آن زندگی کرد. به همین دلیل از کار‌های مؤثر قبل از خرید لوازم خانگی این است که شما بدانید بهترین برند و محصول در خرید یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و انواع وسایل الکتریکی و... کدام است.

در مقاله امروز جواب سؤالات خود را خواهید گرفت. در ادامه به چند برند لوازم خانگی که موردتوجه افراد زیادی بوده می‌پردازیم.

برند (شرکت) ویرپول

یکی از معتبرترین شرکت‌های لوازم خانگی، در سال ۲۰۲۳ شرکت ویرپول است. این شرکت در ایالات متحده واقع است و سالانه در حدود ۲۱ میلیارد دلار درآمد دارد. این شرکت تولید کننده بزرگ توسط اشخاصی، چون فردریک و لوئیس آپتون تاسیس گردیده است. از کالا‌هایی که این شرکت لوازم خانگی تولید کرده است می‌توان به تولید یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و ... اشاره کرد.

ویرپول با تولید محصولات باکیفیت و عالی، در بین رقبای خود سر است، و اگر به دنبال ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای خرید محصول هستید، برند ویرپول بهترین گزینه برای شماست.

از دیگر لوازم خانگی باکیفیت این مجموعه ماشین لباسشویی است و جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد در تولید ماشین لباسشویی ویرپول می‌توان به وان‌های بزرگ و حجیم که قابلیت شستشوی لباس‌هایی با حجم زیاد را دارند، اشاره کرد.

سامسونگ

این برند در عرصه تولید لوازم خانگی به دلیل کیفیت بی‌نظیر دارای رقبای فراوانی، از جمله برند ال جی است. از ویژگی‌های خارق‌العاده این شرکت: قابلیت‌های هوشمندسازی مثل صفحه نمایش لمسی، کنترل با موبایل و... است. سامسونگ دارای مزیت‌های فراوانی از جمله زیبایی منحصربه‌فرد محصولات است. از مزایای دیگر برای مثال: ماشین ظرفشویی سامسونگ پس از شستشوی ظروف به‌صورت اتوماتیک درب‌های خود را باز می‌کند، تا ظرف‌ها بتوانند به‌خوبی خشک شوند.

نمایندگی‌های فعال این برند در ایران وجود دارند تا در صورت تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ارائه خدمت کنند.

ال جی

این شرکت دارای چند ملیت است، بنابراین نمی‌توان گفت محصول کدام کشور است، در سال ۱۹۵۸ تأسیس شد و اولین ماشین لباسشویی و یخچال این شرکت در کره جنوبی تولید شده است. در یک دهه اخیر شرکت ال جی، به‌عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین برند‌ها و نام‌ها در بین لوازم خانگی مطرح بود.

ال جی بسته به دارایی و نیاز جامعه، تقریباً محصولاتی با انواع قیمت برای فروش به مشتریان خود دارد، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند تولید محصولات نوآورانه است که این تولید گرچه هزینه بیشتری هم دارد، اما توانایی ساده‌سازی کار‌های روزمره مشتریان را دارد.

ال جی دارای نمایندگی‌های فعال در تهران با ضمانت ۶ماهه است که آماده تعمیر و ارائه خدمات به مشتریان خود است.

برند اسنوا

برند ایرانی لوازم خانگی اسنوا در سال ۱۳۸۴ در مورچه خورت، منطقه‌ای در اصفهان پایه‌گذاری شده است. مالک و پایه‌گذار این هلدینگ ایرانی، محمدرضا دیانی است. این برند قدمت زیادی ندارد، ولی با همین سن کم توانسته است در بین برند‌های معتبر و برتر جهانی قرار بگیرد و محصولاتش را به کشور‌های همسایه صادر کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند می‌توان به تنوع بسیار بالای آن اشاره کرد، به‌طوری‌که بیش از ۴۵ نوع محصول متفاوت جهت طراحی و تولید اجاق گاز، باتوجه‌به علایق و سلایق مشتریان خود، ارائه داده است.

پاکشوما

برند ایرانی لوازم آشپزخانه پاکشوما در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده است و یک شرکت معروف و ابرقدرت در تولید لوازم خانگی در ایران است. اولین محصول تولیدی این شرکت، ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک است، سپس با تغییر مالکیت و مدیریت این برند، فعالیت آن گستره‌تر و پیشرفته‌تر شد تا اینکه محصولاتی نظیر ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولرگازی و... تولید کرد. این برند همیشه راحتی و آسایش مشتریان خود را مدنظر کار خود قرار می‌دهد، و شعار معروفی دارد: پاکشوما همیشه همراه شماست.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند، داشتن انواع محصولات در هر سطح و قیمتی است که بدین منظور خرید را برای همه افراد در هر سطح و قشری را فراهم می‌کند.

اسمگ smeg

اسمگ، یک برند ایتالیایی است که محصولات متفاوتی را در زمینه لوازم خانگی تولید و عرضه کرده است، از جمله لوازم آشپزخانه کوچک مانند دستگاه اسپرسو یا بزرگ مثل یخچال و...

به‌خاطر قطعات باکیفیت در تولید، دارای محصولاتی بسیار باکیفیت است که نهایت رضایت را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد، از امتیاز‌های این شرکت می‌توان به گرفتن جایزه‌های بسیار گوناگونی اشاره کرد که همگی این جوایز به‌خاطر سطح کیفیت تولیدی این برند است.

بوش

این برند معتبر در سال ۱۸۸۶ میلادی در آلمان تأسیس گردیده است و در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند. این برند در سال ۱۹۹۳ اولین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را طراحی و تولید کرد و رقبای بسیار زیادی را به همراه داشت.

این برند در کشور ما دارای محبوبیت خاصی است. برند بوش به‌عنوان بهترین برند لوازم خانگی بوده و هست؛ زیرا از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است و محبوبیت خود را همچنان حفظ کرده و توانسته اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

دوو

برند دوو محصول کشور کره جنوبی است و لوازم برقی را تولید می‌کند، این شرکت به دلیل استفاده از فناوری‌های روز دنیا، محصولاتی تولید می‌کند که به محیط زیست و انسان آسیب نزند و برای سلامتی آن‌ها مصر نباشد.

دوو از بهترین برند‌های لوازم خانگی به شمار می‌رود، اگرچه همانند رقبای ابرقدرت خود شناخته نیست، اما بدون شک در صورت خرید محصولات این شرکت، رضایت شما جلب خواهد شد. کیفیت و توجه به نیاز مشتری از ویژگی‌های مهم این شرکت کره‌ای است، همچنین در تهران و شهرستان‌ها نمایندگی‌های فعالی دارد که به‌منظور تعمیر و ارائه خدمات به مشتریان خود آمادا است.

سخن پایانی

هیچ برندی به‌صورت اتفاقی دارای محبوبیت جهانی نخواهد بود، بنابراین وقتی مارکی معروف و محبوب می‌شود قطعاً دارای کیفیت خارق‌العاده است، پس اطلاع از بهترین نوع برند در هر زمینه‌ای تأثیرگذار خواهد بود. مجموعه برندچی همه تلاش خود را بکار برده است تا بتواند بهترین محصولات را برای شما ارائه دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر کالای موردنظر خود را تهیه کنید.

آفتاب نیوز

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما