انواع چرخ گوشت پاناسونیک + قیمت

1402/05/31

انواع چرخ گوشت پاناسونیک + قیمت
پاناسونیک از جمله برندهای ژاپنی در عرصه تولیدات لوازم خانگی است که محصولات خود را با دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. ا
ین برند توانسته با تولید محصولاتی مرغوب و باکیفیت محبوبیت چشمگیری میان مردم دنیا پیدا کند. پاناسونیک توانسته رتبه 68 از 100 برند برتر و پرفروش جهان را از آن خود کند.

کاماپرس در ادامه قیمت انواع چرخ‌گوشت پاناسونیک در بازار را معرفی می‌کند.

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

قیمت این چرخ‌گوشت در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این چرخ‌گوشت از بدنه‌ای از جنس پلاستیک و توان مصرفی 2500 وات طراحی شده است. در زیر بدنه‌ی اصلی پایه‌های ضد لغزش درنظر گرفته شده است تا هنگام کار با دستگاه لغزش و لرزشی ایجاد نشود. جنس تیغه این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که طول عمر بالایی دارد. این چرخ‌گوشت قادر است در هر بار استفاده حدود 65 کیلوگرم گوشت را چرخ کند. همراه این محصول یک پنجره مخصوص چرخ کردن گوشت، یک عدد پنجره سبزی، یک عدد قطعه سوسیس‌ساز و کباب‌ساز ارائه شده است.

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-MG1560

قیمت این محصول 10 میلیون و 400 هزار تومان است. این دستگاه با داشتن قدرت 1500 وات می‌تواند در هر یک دقیقه حدود 1.5 کیلوگرم گوشت چرخ خواهد کرد. این گوشت دارای سه شبکه در اندازه ریز، متوسط و درشت بوده که می‌توان به وسیله آن گوشت را در اندازه‌های مختلف چرخ کرد. تیغه بسیار ریز آن تنها گوشت را در اندازه خیلی ریز چرخ خواهد کرد و به هیچ‌وجه موجب له شدن آن نخواهد شد. این محصول با مجهز بودن به تیغه‌های R-shape قادر است بافت‌های گوشت را بهتر برش دهد. در قسمت زیری بدنه دستگاه، پایه‌هایی تعبیه شده که مانع از حرکت و لرزش دستگاه در هنگام کار می‌شود.

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ2700

قیمت این محصول 13 میلیون و 400 هزار تومان است. این دستگاه با برخورداری از موتور پرقدرت 2700 واتی قادر است به سرعت و در کمترین زمان ممکن مواد گوشتی را چرخ کند. همراه این دستگاه سه دیسک از جنس استیل ضدزنگ ارائه شده است که به وسیله آن می‌توان گوشت را در سه اندازه‌ی ریز، متوسط و درشت چرخ کرد. با استفاده از دو سری سوسیس‌ساز و کبه‌ساز تعبیه شده همراه این محصول، می‌توان غذاهای گوشتی سالم و خوشمزه خانگی متنوعی فراهم آورید. با استفاده از پیچ موجود بر روی بدنه دستگاه، می‎‌‌توان قطعات و دیسک‌های موجود بر روی دستگاه را جدا کرد و شست‌وشو داد. اگر در تیغه دستگاه، رگ، پی یا قطعات بزرگ گوشت گیر کند، با استفاده از عملکرد چرخش معکوس به راحتی می‌توان آن‌ها را خارج کرد.

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

قیمت این محصول 17 میلیون و 900 هزار تومان است. با استفاده از سه دیسک از جنس استیل ضدزنگ موجود بر روی دستگاه می‌توان گوشت را در اندازه‌های مختلف ریز، متوسط و درشت چرخ کرد. موتور دوسرعته DC کم صدا موجود بر روی این محصول توانی معادل 3500 وات دارد که می‌تواند به سرعت و در کمترین زمان ممکن انواع گوشت را چرخ کند. با استفاده از این محصول می‌توان در هر دقیقه حدود 3.5 کیلوگرم گوشت را چرخ کرد.
شبکه‌های ریز، درشت و متوسط این محصول از جنس استیل ضدزنگ بوده و می‌تواند گوشت را برحسب نیاز در اندازه‌های مختلف چرخ کند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به قابلیت‌هایی همچون یخ خردکن، سوسیس‌ساز و کبه‌ساز اشاره کرد. همراه این محصول قطعاتی جهت تمیز کردن دیسک‌ها فراهم شده است.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما