قیمت ماشین لباسشویی TCL در بازار

1402/06/04

قیمت ماشین لباسشویی TCL در بازار
برند تی‌سی‌ال TCL فعالیت خود را تحت عنوان شرکت لوازم خانگی TTK در سال 1981 آغاز کرد. این برند در سال‌های 2017 و 2018 به‌عنوان دومین تولیدکننده تلویزیون در بازار جهانی معرفی شد.
همچنین، در سال 2019 توانست رتبه دوم پرفروش‌ترین برند دنیا را از آن خود کند. از سال 1396 طی همکاری شرکت مادیران و این برند، عرضه گسترده لوازم‎‌خانگی تی‌سی‌ال در ایران آغاز شده است و هم‌اکنون محصولات این شرکت همراه با 36 ماه گارانتی معتبر مادیران به بازار عرضه می‌شوند.

کاماپرس در ادامه ماشین انواع لباسشویی تی‌سی‌ال در بازار را معرفی می‌کند.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62-AW/AS

قیمت این محصول 14 میلیون تومان است. این محصول از ظرفیت دیگ 6 کیلوگرمی با سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه تولید شده است. این محصول دارای 16 برنامه شست‌وشو متنوع بوده که می‌توان هر یک را براساس جنس پارچه تنظیم و کنترل کرد، تا به بافت لباس آسیبی وارد نشود. با استفاده از قابلیت شست‌وشوی سریع تعبیه شده بر روی این محصول می‌توان فرایند شست‌وشو را تنها در 15 دقیقه انجام داد. با استفاده از قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو می‌توان بدون توقف کامل دستگاه، لباس‌های جا مانده خود را اضافه کنید. این محصول با داشتن مصرف انرژی +++A مصرف آب و برق را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و در رده محصولات مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل G72A-BW-BS

قیمت این محصول 16 میلیون تومان است. این محصول با ظرفیت شست‌وشوی 7 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن 1200 دور در دقیقه طراحی و تولید شده است. این محصول دارای 16 برنامه شست‌وشو متنوع بوده که به کاربران امکان می‌دهد تا لباس‌های نازک و حساس یا لباس‌های بافتنی و پشمی خود را شست‌وشو دهند. درام کریستالی تعبیه شده بر روی این محصول مانع از آسیب دیدگی بافت پارچه لباس می‌شود و از نخ کش شدن لباس‌ها حین شست‌وشو جلوگیری می‌کند. با استفاده از دکمه توقف بر روی پنل بدنه ماشین، لباس‌های کثیف جامانده خود را به فرایند شست‌وشو اضافه کنید.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M72-AWBL/ASBL

قیمت این ماشین 7 کیلوگرمی 16 میلیون و 600 هزار تومان است. وجود 16 برنامه متنوع در ماشین لباسشویی به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنند. در تولید این محصول از موتور پرقدرت اینورتر بدون جاروبک بهره برده شده است که قدرت بیشتر، طول عمر بالاتر و مصرف برق کمتر را به همراه خواهد داشت. فناوری اضافه کردن لباس حین شست‌وشو به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های کثیف جامانده خود را بدون قطع کامل دستگاه، به باقی لباس‌های درحال شست‌وشو اضافه کنید. این ماشین دارای برنامه شست‌وشوی سریع بوده که فرایند شست‌وشو را با دقت کامل و در سریع‌ترین حالت ممکن تنها در 15 دقیقه انجام می‌دهد.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-AWI

قیمت این ماشین لباسشویی 21 میلیون و 700 هزار تومان است. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ 11 کیلوگرمی است که می‌تواند به خوبی پاسخگو نیاز یک خانواده پرجمعیت باشد. همچنین، ظرفیت دیگ بزرگ آن می‌تواند برای ک شست‌وشو پارچه، ملحفه‌های بزرگ و پتو در خانه بسیار مناسب باشد. این مدل به اسپری آب دوطرفه در داخل درام مجهز شده است که کف و مواد شوینده را در طول مدت زمان شست‌‌وشو بر تمام بافت لباس اسپری می‌کند و کیفیت شست‌وشو و تمیزشوندگی لباس را بالا می‌برد.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما