چطور از خرید لوازم خانگی مطمئن باشیم؟

1402/06/11

چطور از خرید لوازم خانگی مطمئن باشیم؟
خرید لوازم خانگی و الکترونیکی همیشه با حساسیت و نگرانی همراه بوده و به دلیل گستردگی بازار و محصولات، مشتری دغدغه اصل بودن یا نبودن کالا و یا معتبر بودن ضمانت‌نامه کالا را دارد.
به دلیل کاهش واردات لوازم خانگی و الکترونیکی در ایران و ممنوعیت واردات برخی برند های لوازم خانگی، این محصولات در بازار به صورت قاچاق فروخته می شوند و از ضمانت و اصالت معتبری برخوردار نیستند و عدم شناخت این محصولات می‌تواند ضررهای مادی را برای مصرف‌کنندگان به همراه داشته باشد.

لوازم خانگی قاچاق را بشناسید

واردات برخی برندهای لوازم خانگی به ایران ممنوع شده است و شرکت‌های واردکننده رسمی این برندها به صورت خیلی محدود واردات خود را ادامه می‌دهند. نمونه این برندها عبارتند از برند ال جی به نمایندگی شرکت گلدیران که تنها محصولات کولر گازی این برند را به صورت رسمی وارد و ضمانت می کند. برند سامسونگ به نمایندگی سام سرویس که در حال حاضر واردات از این برند را انجام نمی‌دهد. محصولات این برندها به صورت قاچاق و بدون ضمانت‌نامه معتبر در بازار بفروش می‌رسد.

از شرکت‌های نماینده رسمی خرید کنید

در ایران برندهای لوازم خانگی جهانی به صورت رسمی حضور دارند و کافیست نماینده رسمی برند مورد نظر خود را بشناسید. برند بوش در ایران با نمایندگی شرکت مهستان، برند دوو در ایران با نمایندگی شرکت انتخاب سرویس، برند کنوود در ایران با نمایندگی شرکت پاک سرویس، برند بکو با نمایندگی شرکت بهستان تجارت ارس و برند ایندزیت در ایران با نمایندگی شرکت خدمات نیکان حضور دارند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

فروشگاه‌های معتبر در زمینه لوازم خانگی همواره محصولات شرکت‌های نماینده رسمی را عرضه می‌کنند که در این میان فروشگاه لوازم خانگی خانه تک با سابقه ۵۰ ساله در فروش لوازم خانگی و دارای بیشترین نمایندگی برندهای معتبر در ایران فعالیت میکند.

این مجموعه با فروشگاه‌های حضوری و فروشگاه اینترنتی خانه تک در زمینه فروش محصولات لوازم خانگی فعالیت می‌کند و نماینده رسمی شرکت‌های معتبر وارد کننده لوازم خانگی در ایران است و در این فروشگاه خبری از کالای قاچاق یا بدون ضمانت معتبر نیست!

فروشگاه لوازم خانگی خانه تک نماینده رسمی برند دوو انتخاب سرویس با فروشگاه مرکزی دوو در امین حضور می‌باشد. نماینده رسمی شرکت پاک سرویس برای عرضه لوازم خانگی کنوود با محصولات ماشین لباسشویی کنوود و ماشین ظرفشویی کنوود است. خانه تک نماینده رسمی فروش محصولات برند بوش با گارانتی معتبر شرکت مهستان در فروشگاه گالری مهستان این مجموعه است، نماینده رسمی شرکت گلدیران برای محصولات ال جی و جی پلاس، نماینده رسمی شرکت نیکان برای محصولات ایندزیت، اکسپریال و تکا، نماینده برند بکو شرکت بهستان تجارت ارس نماینده رسمی فروش محصولات اسنوا گروه انخاب می‌باشد.

در نهایت خرید آگاهانه و دور از فریب و هیجان می‌تواند شما را در جلوگیری از ضررهای مادی کمک کند. مجموعه خانه تک در این مسیر آماده خدمت‌رسانی و مشاوره به شما هموطنان عزیز در سراسر ایران می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت‌های نماینده رسمی برندهای لوازم خانگی و ضمانت‌نامه های معتبر محصولات الکترونیکی می‌توانید از ساعت ۹ الی ۱۸ با شماره ۰۲۱۳۴۶۱۵ و از ساعت ۱۸ الی ۲۳ با شماره ۰۹۱۰۱۰۰۰۳۷۷ تماس بگیرید.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما