قیمت جدید انواع ماشین ظرفشویی

1402/07/07

قیمت جدید انواع ماشین ظرفشویی
محدوده قیمت ماشین ظرفشویی با توجه به تولید محدود داخلی و ممنوعیت واردات، بسیار بالا و کمترین قیمت این کالا در بازار ۲۲ میلیون تومان است.
در ماه های اخیر شاهد افزایش قیمت ماشین ظرفشویی بوده ایم. قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی به نسبت ماشین ظرفشویی خارجی ارزان تر است. محدوده قیمت ماشین ظرفشویی با توجه به تولید محدود داخلی و ممنوعیت واردات، بسیار بالا و کمترین قیمت این کالا در بازار ۲۲ میلیون تومان است. قیمت ماشین ظرفشویی ال جی که گران ترین ماشین بازار است به بیش از هشتاد میلیون تومان می‌رسد!

ماشین‌های ظرفشویی در یک دهه اخیر به عضو ثابت بسیاری از آشپزخانه‌ها تبدیل شده‌اند و استفاده از آنها با افزایش همراه بوده اما قیمت آنها با توجه محدودیت تولید داخلی، بسیار بالاست.

به گزارش همشهری، استفاده از ماشین‌های ظرفشویی در یک دهه اخیر با افزایش همراه بوده و این امر، تنوع تولید و افزایش قابلیت‌های این وسایل را به دنبال داشته است. برندهای مطرح تولیدکننده لوازم خانگی دنیا مدل‌های مختلفی با ظرفیت‌ها و پیکربندی‌های متفاوت و به‌روز را به بازار عرضه کرده‌اند و در ایران نیز تولید ماشین ظرفشویی توسط چند شرکت‌ در حال انجام است که برخی از آنها امتیاز خوبی از مصرف کنندگان دریافت کرده‌اند.

محدوده قیمت ماشین ظرفشویی با توجه به تولید محدود داخلی و ممنوعیت واردات، بسیار بالا و کمترین قیمت این کالا در بازار ۲۲ میلیون تومان است. در این مطلب با شش مدل از پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی‌ ۱۴ نفره موجود در بازار کشور و قیمت آنها آشنا می‌شوید.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD۶۴W
۵۹.۵ میلیون تومان

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۸ZDW۴۸Q
۵۲ میلیون تومان

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC-۳C۲۶FX
۴۰ میلیون تومان

ماشین ظرفشویی کنوود مدل KD - ۴۳۰ S
۳۵ میلیون تومان

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J۴۴۱S
۳۰ میلیون تومان

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-۱۴۳۰۱
۲۴ میلیون تومان
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما