ارزان ترین یخچال فریزر امرسان در بازار

1402/08/14

ارزان ترین یخچال فریزر امرسان در بازار
این روزها با توجه به هزینه‌ای که مصرف برق روی دست خریداران لوازم خانگی برقی می‌گذارد، خرید یخچال فریزر کم مصرف لطف دیگری دارد. در این بین شرکت­ امرسان با تولید یخچال­ فریزرهای کم مصرف، این نیاز را به خوبی برآورده کرده­ است. یخچال­ فریزر امرسال 36 ماه گارانتی دارد و هزینه کم تعمیرات آن از دیگر مزیت‌هایی است که خریداران را برای انتخاب ان مشتاق می‌کند.
کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی کالا ارزان ترین یخچال فریزرهای امرسان را معرفی و بررسی می‌کند:

یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060

به دلیل مصرف انرژی A این مدل از بهینه‌ترین و ارزان‌‌ترین یخچال‌های سری بالا پایین محسوب می‌شود. این یخچال گنجایش 205 لیتر دارد و مناسب خانه‌های کوچک، ادارات و شرکت‌ها است. یخچال 10 فوت به دلیل تجهیز به سیستم ترموستات امکان تنظیم دمای دلخواه را فراهم می‌کند. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 9 میلیون و 300 هزار تومان است.

یخچال­ فریزر 11 فوت امرسان مدل TF11220

در رده­ بندی مصرف انرژی این یخچال­ فریزر در سطح A++ قرار می­‌گیرد. گنجایش این یخچال­ فریزر 215 لیتر و بدنه آن از جنس ورقه های فولادی است. کیفیت بالا و مصرف برق پایین 11 فوت این محصول را به پرطرفدارترین یخچال‌فریزر برای استفاده در ادارات، هتل‌ها و بیمارستان‌ها تبدیل کرده است. قیمت این محصول 9 میلیون و 900 هزارتومان است


یخچال فریزر 11 فوت امرسان مدل TF11T220

این یخچال‌فریزر مانند مدل قبلی از سری یخچال‌های بالا پایین است که بیشتر برای مصارف کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و کم مصرف است و 213 لیتر ظرفیت دارد. یخچال فریزر 11 فوت فاقد فناوری نوفراست می­باشد و برفک می‌زند. قیمت این محصول 10 میلیون و 200 هزارتومان است.

یخچال فریزر 14 فوت امرسان مدل 1414

این یخچال‌فریزر مجموعا دارای شش طبقه است که گنجایش 293 لیتری آن باعث می‌شود مقادیر زیادی مواد غذایی در آن جا بگیرد. این مدل هم در گروه یخچال­ های بالا­پایین قرار دارد و تک­ کشو آن فضای کافی برای نگهداری میوه و سبزیجات در اختیار مصرف­ کننده قرار می­‌دهد. یخچال­ فریزر 11 فوت مصرف ارژی A را دارد. قیمت این محصول 10 میلیون و 910 هزار تومان است.

یخچال­ فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T

این مدل دارای سیستم انجماد سریع است و استفاده از فناوری نوفراست خیال شما را از بابت ایجاد برفک در این یخچال فریزر راحت می‌کند. در یخچال‌فریزر 14 فوت ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد و برعکس. مزیت فریزرهایی که در پایین قرار می‌گیرد، ظرفیت بیشتر و مصرف انرژی کمتر آن است. گنجایش این یخچال فریزر 293 لیتر است و پهنای 60 سانتی متری آن فضای مفیدی را به مواد غذایی اختصاص می‌دهد. قیمت این محصول 10 میلیون و 960 هزارتومان است.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما