پرفروش ترین مایکروویو توکار ال جی

1402/08/19

پرفروش ترین مایکروویو توکار ال جی
عدم نیاز به فضای زیاد، همخوانی با دکوراسیون آشپزخانه و زیبایی ظاهری تنها بخشی از مزایای استفاده از مایکروویوهای توکار به شمار می‌رود. استفاده از مایکروویو توکار باعث می‌شود تا فضای بیشتری از روی کابینت نیز آزاد باشد و همین مزیت نیز برای کسانی که می‌خواهند فضای بیشتری در آشپزخانه در اختیار داشته باشند، کافی است.
در این میان برند ال جی نیز اقدام به تولید انواع مایکروویوها از جمله مایکروویوهای توکار کرده و توانسته است سهم مناسبی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین مایکروویوهای توکار ال جی را به عنوان یکی از برندهای شاخص بازار لوازم خانگی ایران بررسی می‌کند.

مایکروویو 40 لیتری ال جی مدل MG47

MG47 یکی از زیباترین مدل های مایکروویو توکار ال جی است و پرفروش‌ترین محصول توکار ال جی در بازار ایران است. داشتن قابلیت هایی چون گریل، پخت ترکیبی و یخ‌زدایی این مدل را به یک مدل محبوب در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

از نظر ظاهری نیز طراحی آیینه‌ای و ترکیب دکمه‌ها و صفحه تصویر کناری این مایکروویو می‌تواند به زیبایی آشپزخانه شما بیفراید. این محصول پرفروش ال جی برنامه‌های متنوع پخت برای انواع غذاها از جمله غذاهای ملل دارد.

مایکروویو محبوب از سری سولاردام ال جی

ال جی بخشی از مایکروویوهای توکار خود را با عنوان سری «سولاردام» به بازار لوازم خانگی عرضه کرده است. از بین مایکرویوهای توکار سولاردام ال جی، مدل MS94SCR-GSC جزو پرفروش‌‌ها و محبوب‌ها محسوب می‌شود و این محبوبیت خود را به کارایی بالای خود مدیون است.

مایکروویو 38 لیتری مدل MS94SCR-GSC دارای صفحه کلید و کنترل در بالای محصول است. این مایکروویو ال جی مجهز به نوع پخت بخارپز و سیستم مگاهیتینگ است.

مایکروویو مقرون به صرفه ال جی

ال جی مدل های مقرون به صرفه‌ای از مایکروویوهای توکار را نیز وارنه بازار کرده است تا جوابگوی هر نوع از نیاز مشتریان باشد. به عنوان نمونه می توان از مدل MC-3022NR نام برد که نسبت به امکاناتش از قیمت به مراتب کمتری برخوردار است.

این مدل مایکروویو 30 لیتری ال جی حجم کمتری نیز نسبت به دیگر مدل های پرفروش این برند دارد اما در مقابل فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال می‌کند. این مایکروویو دارای امکاناتی چون جوجه‌گردان و قابلیت پخت کانوکشن و قابلیت پخت ترکیبی است.

یک مایکروویو توکار 30 لیتری دیگر

در بین مایکروویوهای توکار پرفروش و محبوب ال جی یک مدل مقرون به صرفه و 30 لیتری دیگر نیز به چشم می‌خورد. مدل MG-3017 یکی از مایکروویوهای توکار ال جی است که نسبت به سایر مایکروویوهای مقرون به صرفه این برند از طراحی مدرن‌تری برخوردار است.

این مدل مایکروویو دارای سیستم گریل، یخ زدایی و قابلیت زمابندی است. شاید تنها ایراد این برند را بتوان حجم پایین و دارا بودن تنها 6 برنامه برای پخت غذاهای مختلف عنوان کرد.

یک مدل متفاوت پرفروش از سری مایکروویوهای ال جی

مایکروویو ال جی MG42 کوچکترین و مدرن ترین محصول در بین پرفروش‌ترین مایکروویوهای این برند است. این مدل 25 لیتری جای بسیار کمی را در آشپزخانه شما خواهد گرفت و یکی از مدل‌های مینیمال ال جی است. در عوض در ساخت این مدل از جدیدترین تکنولوژی‌های ال جی از جمله تکنولوژی NeoChef استفاده شده است.

این مایکروویو در واقع 4 دستگاه در یک دستگاه است و شامل ماست ساز، گرم‌کن، سرخ‌کن و مایکروویو می‌شود. در واقع مایکروویو ال جی MG42 یک مایکروویو اینورتر است و جزو دستگاه‌های هوشمند ال جی محسوب می‌شود.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما