ارزان ترین دستگاه زمین شوی در بازار

1402/08/20

ارزان ترین دستگاه زمین شوی در بازار
شستن و تمیز کردن سرامیک‌ها، دیوارها و فرش‌ها از جمله طاقت‌فرساترین بخش‌ نظافت منزل است. اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های زمین‌شوی و فرش‌شوی نیز همگام با سایر لوازم خانگی از تکنولوژی‌های جدید بهره‌مند شده و این کار سخت را به امری آسان و حتی لذت‌بخش تبدیل کرده‌‌اند. پیشرفت تکنولوژیک دستگاه‌های زمین‌شوی و فرش‌شوی باعث شده تا افراد بسیاری خود نظافت فرش‌ها و سطوح را برعهده بگیرند.
کاماپرس با توجه به نزدیک‌تر شدن به ماه‌های انتهایی سال و احساس نیاز به نظافت سطوح و فرش‌ها در این ماه‌ها، ارزانترین دستگاه‌های زمین‌شوی و فرش‌شوی را بررسی و معرفی می کند.

سرامیک‌شوی بی سیم و کوچک

سرامیک‌شوی بی‌سیم سیلورکرست از آن دسته محصولات پرکاربرد نظافت خانگی است که خرید آن ضروری به نظر می‌رسد. این زمین‌شوی علاوه بر سرامیک قابلیت شست و شوی شیشه، آیینه، کاشی و دیوارها را نیز دارد. این دستگاه یک میلیون و 300 هزار تومانی با هر بار شارژ می‌تواند 100 متر مربع از سطوح را تمیز کند. علاوه بر این، سرامیک‌شوی بی‌سیم سیلورکرست دارای تکنولوژی‌های ایجادکننده ضربه های متوالی برای از بین بردن لکه‌ها و سیستم مرطوب کننده اتوماتیک نیز هست.

زمین‌شوی کیوی مدل ksc-4215

زمین‌شوی همه کاره کیوی، ساخت کشور ترکیه، یکی از به صرفه‌ترین دستگاه‌های زمین‌شوی و فرش‌شوی موجود در بازار ایران است. این زمین‌شوی می‌تواند با استفاده از بخار آب سطوحی چون سرامیک، فرش، مبل، پارکت، موکت، چوب و شیشه را تمیز کند.

اخذ ویزای توریستی آمریکا

زمین‌شوی کیوی مدل ksc-4215 علاوه بر شست و شو، توانایی ضدعفونی کنندگی سطوح بدون استفاده از مواد شیمیایی را دارد و کفی بخارشوی آن با چرخش 180 درجه قابلیت شست و شوی هر سطحی را دارد. این دستگاه زمین‌شوی به قیمت 3 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

فرش‌شوی چندمنظوره شیائومی

دستگاه چندمنظوره شست و شوی فرش، مبل و سایر سطوح پارچه‌ای وسایل منزل درما مدل BY100 که این روزها توسط شیائومی به بازار عرضه شده است. این دستگاه یکی از دستگاه‌های محبوب بازار از نظر کاربرد و راحتی استفاده محسوب می‌شود. همچنین این دستگاه علاوه بر شست و شو با تکنولوژی جدید خود باعث خشک شدن فرش‌ها و مبل‌های شسته شده نیز می‌شود.

این فرش‌شوی در 3 مرحله آسان و بدون آسیب زدن به بافت فرش و پارچه شست و شوی مورد نظر شما را انجام می‌دهد. فرش‌شوی درما هم اکنون با قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

فرش‌شوی کوچک و قدرتمند کیووک

فرش‌شوی و مبل‌شوی کیووک از نظر اندازه شبیه یک جاروبرقی معمولی است اما قدرت بسیار بالایی در شست و شوی فرش و مبل دارد. این فرش‌شوی ساخت ترکیه علاوه بر شست و شو دارای مکنده های قوی خاک و آب است که می‌تواند همانند جاروبرقی نیز استفاده شود.

فرش‌شوی کیووک مدل 10000 که به قیمت 14 میلیون تومان به فروش می رسد، دارای مخزن مواد شوینده و مخزن مواد جمع شونده است. همچنین این مدل یک سطل دسته‌دار داخلی در مخزن مواد جمع شونده دارد که کار تخلیه را آسان‌تر می‌کند.

زمین‌شوی قدرتمند کرشر

زمین‌شوی قدرتمند کرشر مدل FC3 می‌تواند سطوح مختلف را شسته، ضدعفونی کرده و ظرف مدت 2 دقیقه خشک کند تا باعث از بین رفتن دائمی هر نوع آلایندگی، باکتری و میکروب شود. این محصول بی‌سیم می‌تواند به راحتی در هر سطحی استفاده شود و قابلیت استفاده در زیر مبل‌ها و گوشه ها را نیز دارد.

این مدل زمین‌شوی برای خانواده هایی که صاحب حیوانات خانگی هستند نیز به شدت توصیه می‌شود. قابلیت شست و شو و ضدعفونی کردن تمام سطوح از جمله سرامیک، پارکت، کاشی، لمینیت و چوب، این دستگاه را پرکاربرد و محبوب کرده است.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما