گشایش نمایشگاه لوازم خانگی زنجان

1402/10/05

گشایش نمایشگاه لوازم خانگی زنجان
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان افتتاح شد.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم هدف از افتتاحیه این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحدهای تولیدی ذکر کرد.

سیدرضا قندیلی اظهار داشت: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۳۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، اصفهان و قزوین برگزار شده است.

قندیلی محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه را لوازم خانگی و سیستم های صوتی و تصویری، فرش ماشینی و فرش دستباف، تابلو فرش، لوستر، لوازم ریز آشپزخانه، کالای خواب، سرویس خواب، ناهار خوری و میز ال سی دی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از چهارم تا هشتم دی ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زنجان(کاسپین) دایر خواهد بود.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما