5 ظرفشویی 20 میلیونی برای تازه عروس ها

1402/10/16

5 ظرفشویی 20 میلیونی برای تازه عروس ها
خرید لوازم‌ خانگی و انتخاب بهترین و به صرفه‌ترین برند یکی از چالش‌برانگیز‌ترین موارد بر سر راه زوج‌های جوان است. در این میان، انتخاب یک ماشین ظرفشویی که هم کارایی بالایی داشته و هم از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه باشد، اهمیت بالایی دارد.
به طور کلی ظرفشویی‌ها انواع مختلفی دارند و باید با توجه به میزان بودجه، ویژگی‌ها و طیف رنگی‌ با فضای آشپرخانه تازه عروس‌ها هارمونی داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش، انواع ماشین‌های ظرفشویی مناسب برای تازه عروس‌ها را معرفی می‌کند.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W دارای طراحی شیک و جذابی است که به طور یکپارچه با آشپزخانه مدرن خانه‌ها ترکیب می‌شود. این دستگاه با ظرفیت چشمگیر خود برای جادادن ظروف ناهارخوری تا ۱۴ نفر مناسب است و آن را به یک عملکرد فوق‌العاده هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص تبدیل می‌کند. مدل GDW-L463W در بهره‌وری انرژی و آب حرفی برای گفتن دارد و دارای رتبه A++ در نمودار مصرف انرژی است. قیمت این محصول ۲۵ میلیون تومان است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

ماشین ظرفشویی بوش SMS46NW01B راه‌حلی زیبا و کاربردی را حتی برای شلوغ‌ترین خانه‌ها ارائه می‌دهد. این دستگاه با ظرفیت ۱۴ نفر ارائه شده است که برای خانواده‌های شلوغ یا کسانی که اغلب از مهمانان پذیرایی می‌کنند، مفید است. رتبه انرژی A++ آن دارای عملکرد اقتصادی و منطبق با بهره‌وری انرژی است. این محصول ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF – 15306 S

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF – 15306 S به‌عنوان یک مدل فوق‌العاده با ظرفیت چشمگیر خود برای خدمات‌رسانی به ۱۵ نفر طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی نه‌تنها می‌تواند ظروف زیادی را بشورد بلکه با رتبه بهره‌وری انرژی A++ از پایداری انرژی نیز دفاع می‌کند و اطمینان می‌دهد که مصرف بهینه انرژی در قلب طراحی آن لحاظ شده است. از طرفی آرامش فضای خانگی به لطف سطح صدای کم آن که فقط ۴۷ دسی‌بل است، حفظ می‌شود. قیمت این محصول ۲۴ میلیون است.

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424 W

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424 W تلفیقی از ظرافت و کارایی است که با رنگ سفید بکر و طراحی منحصربه‌فردی که مکمل هر دکوراسیون مدرن آشپزخانه می‌باشد، به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای فضای داخلی جادار با ظرفیت رسیدگی به نیازهای ظرف‌شویی ۱۵ نفر است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی که مکرراً مهمان دارند، تبدیل می‌کند. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای مصرف انرژی A++ است که آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران بدل کرده است. این محصول ۲۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S ترکیبی از زیبایی و طراحی ساده است و با ظرفیت قابل‌توجهی که دارد برای پاسخگویی به نیازهای ۱۴ نفره مناسب می‌باشد. طراحی آن شامل سه سبد است که امکان چیدمان استراتژیک ظروف را فراهم می‌کند و فضا و کارایی تمیزکردن را به حداکثر می‌رساند. عملکرد عالی این دستگاه در مصرف انرژی با امتیاز A++ نشان‌ داده‌ شده که گواهی بر مهندسی آگاهانه آن برای محیط‌ زیست است. قیمت این محصول ۲۳ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان تعیین شده است.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما