پنکه هوشمند شیائومی معرفی شد

1402/12/15

پنکه هوشمند شیائومی معرفی شد
پنکه‌ی جدید شیائومی با ویژگی‌های هوشمند و جریان هوای قدرتمند و قیمتی منطقی معرفی شد.
شیائومی با عرضه‌ی پنکه‌ی Mijia، محصول جدیدی را به مجموعه‌ی لوازم خانگی خود اضافه کرده است. این پنکه‌ی همه‌کاره هم برای استفاده‌ی رومیزی و هم برای استفاده روی زمین طراحی شده‌ است و ترکیبی یکپارچه از عملکرد و فناوری را برای افزایش راحتی ارائه می‌دهد.

بنابر نوشته‌ی گیزموچاینا، پنکه‌ی جدید شیائومی تا ۱٬۵۰۰ مترمکعب در ساعت جریان هوا و تا ۱۳ متر پرتاب باد را ارائه می‌دهد. شیائومی ادعا می‌کند که پنکه‌اش می‌تواند در تنها دو دقیقه هوا را در کل خانه به گردش در‌بیاورد و به‌طور مؤثری با هوای راکد مقابله کند.

پنکه‌ی هوشمند Mijia از چرخش افقی خودکار ۱۲۰ درجه‌ای و چرخش عمودی ۱۰۵ درجه‌ای به‌صورت دستی بهره می‌برد. این پنکه از ۱۰۰ سرعت مختلف باد پشتیبانی می‌کند و در حالت ثابت و بدون چرخش، انرژی مصرفی کمتر از ۱٫۹۲ وات دارد.

پنکه‌ی میجیا در حالت پرتاب باد مستقیم با سرعت کم، به‌لطف استفاده از قابلیتی ویژه، نویزی کمتر از ۲۷٫۲ دسی‌بل دارد که خوابی بدون مزاحمت و محیطی آرام را تضمین می‌کند.

پنکه‌ی هوشمند یادشده برای استفاده در تمام فصول طراحی شده‌ است و ازطریق اپلیکیشن Xiaomi Home و دستیار هوش مصنوعی XiaoAI، با گوشی شیائومی سازگاری دارد و کاربران می‌توانند پنکه را از راه دور کنترل و برنامه‌ریزی کنند.

پنکه‌ی شیائومی از سیستم HyperOS Connect پشتیبانی و امکان اتصال با دستگاه‌های سازگار مانند سنسورهای دما و رطوبت یا سیستم تهویه‌ی مطبوع را ازطریق بلوتوث فراهم می‌کند.

هنگامی‌که این پنکه با سایر لوازم خانگی جفت می‌شود، می‌تواند به‌طور مؤثر دما و رطوبت داخل خانه را متعادل کند. همچنین، امکان عملکرد خودکار را بر‌اساس شرایط از‌پیش‌تعیین‌شده، مانند روشن‌کردن پنکه هنگام افزایش دما از سطحی معین را ارائه می‌دهد.

پنکه‌ی هوشمند Mijia از پوشش‌ توری جداشدنی برای تمیز‌کردن آسان، منبع تغذیه با ولتاژ کم برای ایمنی و عملکرد قفل کودک برای اطمینان‌خاطر بیشتر بهره می‌برد. این محصول از ۶ مارس (۱۶ اسفند) با قیمت ۲۹۹ یوان (۴۲ دلار) در پلتفرم Xiaomi Youpin برای خریداران دردسترس خواهد بود.

زومیت