برگزاری ۱۵ مرحله حراج لوازم خانگی

1402/12/19

تا پایان امسال
برگزاری ۱۵ مرحله حراج لوازم خانگی
مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه ۱۵ مرحله حراج خرده فروشی تا پایان امسال برگزار می شود، گفت: این حراج ها به صورت همزمان در هشت استان برگزار می شود.
حسن خالقی روز شنبه اظهار داشت: این حراج‌ها در استان‌های تهران، قم، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: کالاهایی از قبیل لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه می‌شود.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از حراج‌های می‌توانند از امروز به مدت ۲ روز به سامانه‌های اعلامی مراجعه کنند و بعد از مشاهده کالا اقدام به ارائه پیشنهاد کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این حراج‌ها برای عموم مردم حتی کارمندان دولت آزاد است گفت: ۲۵۰ کالای لوازم خانگی در این ۱۵ حراج خرده‌فروشی عرضه می‌شود.

خالقی تاکید کرد: اسامی برندگان از طریق سامانه سازمان اموال تملیکی ارائه می‌شود از این رو برندگان باید به انبارهای استان‌های برگزار کننده برای دریافت کالا مراجعه کنند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها فعال است.

برچسب ها:

حراج لوازم خانگی