معرفی بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی در بازار

1403/01/25

معرفی بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی در بازار
یکی از راه‌های انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی، شناسایی برندهای محبوب و پرطرفدار این دستگاه در ایران است.
ماشین لباسشویی از جمله وسایلی است که در هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. اگر شما هنگام خرید این دستگاه، بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را خریداری کنید، می‌ توانید تا سال‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنید و بهره ببرید. همچنین با خرید یک ماشین لباسشویی ایرانی نه تنها از تولیدات داخلی حمایت می ‌کنید، بلکه هزینه ‌های کمتری را متقبل می شوید.

حال برای اینکه شما با بهترین برندها و مدل ‌های ماشین لباسشویی آشنا شوید، ما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ایرانی، بهترین ماشین لباسشویی ‌های ایرانی و قیمت ماشین لباسشویی پرداخته ‌ایم. پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید.

بهترین برندهای ماشین لباسشویی ایرانی

یکی از راههای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی، شناسایی برندهای محبوب و پرطرفدار این دستگاه در ایران است. همانطور که می ‌دانید، برندهای مختلفی در ایران وجود دارد که اغلب آنها از کیفیت بالایی برخوردارند. حال در ادامه ما اطلاعات برخی از این برندها را قرار داده ‌ایم.

لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است که از کیفیت بالایی نیز برخودار است. از جمله ویژگی ‌های این محصول می‌توان به قیمت مناسب، تنوع بالا، کیفیت خوب و… اشاره کرد. این ماشین لباسشویی تاکنون در سری ‌های مختلفی همانند سری L ، سری U ، سری K و… تولید شده است.

سری U: این سری دارای پیشرفته‌ ترین طراحی و آپشن ‌های ویژه ‌ای است که در دیگر موارد اغلب دیده نمی ‌شود. همچنین یکی دیگر از مزایای این مدل، موتور کم مصرف و با کیفیت آن است.
سری K: این مدل در ظرفیت‌ های مختلف هفت، هشت و نه کلیوگرمی تولید شده و دارای صفحه نمایش لمسی نیز می‌ باشد.
سری L: این مدل ماشین لباسشویی‌ ها دارای درب‌ هایی عریض و با طراحی کروم هست که در سه مدل مختلف تولید می شود. این سری دارای 21 برنامه شست و شوی متنوع و مختلف است.
سری H: درب این نوع نیز همانند سری قبلی عریض و پهن است. این مدل ماشین‌ ها، مطابق با مدل‌ های اروپایی طراحی شده‌ اند و شباهت بسیاری به آنها دارند. تعداد برنامه ‌های شست و شوی این سری، 20 عدد است. این مدل در ظرفیت های 6 و 7 کیلوگرمی تولید می ‌شود.

ماشین لباسشویی اسنوا

این مدل نیز در دسته بهترین ماشین لباسشویی ایرانی قرار می ‌گیرد. علاوه بر این، ماشین لباسشویی ‌های اسنوا مصرف بسیار کمی دارند و کم مصرف هستند، در نتیجه در هزینه ‌های شما و مصرف برق صرفه جویی می ‌شود. از دیگر مزایا این مدل می ‌توان به نداشتن سر و صدا، طراحی زیبا، داشتن برنامه ‌های متعدد برای شست و شو، مناسب بودن برای تمامی لباس‌ ها و… اشاره کرد.

لباسشویی آبسال

این مدل یکی از قدیمی ‌ترین مدل‌ های ماشین لباسشویی است که به گفته کاربران، دارای موتور بسیار قوی بوده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. اگر شما می ‌خواهید یک لباسشویی ارزان قیمت، کم مصرف و در عین حال دارای کیفیت بسیار بالا خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما برند آبسال است.

لباسشویی جی پلاس

برند جی پلاس زیر مجموعه گلدیران بوده و یکی از برندهای محبوب ایرانی است. این برند دارای تکنولوژی هوشمند همانند شست و شوی اقتصادی است. در آن حداقل 16 برنامه به علاوه 5 برنامه شست و شوی تکمیلی تعبیه شده است. سر و صدای این ماشین لباسشویی نیز کم بوده و طراحی زیبایی دارد که دست کمی از ماشین لباسشویی ‌های خارجی و اروپایی ندارد.

توانایی شستن انواع لباس ‌ها، پتو، پرده و همچنین شست و شوی سریع در کنار قیمت مناسب باعث شده است که این برند جزء بهترین برندهای ماشین لباسشویی ایرانی به شمار بیاید.

ماشین لباسشویی پارس خزر

اگر بخواهیم بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را مشخص کنیم، قطعا ماشین لباسشویی پارس خزر یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌ ها است. این دستگاه از لحاظ کیفیت و طراحی دست کمی از اسنوا ندارد. اما به دلیل تجربه کم، در گروه‌ های سطح پایینتر قرار داده شده است.

البته لازم به ذکر است که این مدل ماشین لباسشویی از طراحی ضعیفتری برخوردار است. اما با این حال کیفیت مناسبی دارد و می ‌تواند لباس ‌هایی تمیز و سالم را به شما تحویل دهد. علاوه بر این، هزینه این برند کمتر از سایر برندها می ‌باشد.

ماشین لباسشویی امرسان

این مدل جزء بهترین‌ ماشین لباسشویی ‌ها به حساب می ‌آید. در لباسشویی‌ های امرسان از موتور اینورتر استفاده شده است که از سوختن دستگاه به دلیل نوسانات برق جلوگیری می ‌کند. همچنین این برند سر و صدای بسیار کمی دارد.

از دیگر مزایای این برند می ‌توان به داشتن قفل کودک، امکان اضافه کردن لباس در حین شست و شو، مصرف کم، طراحی مناسب و زیبا و امکان خشک کردن لباس ‌ها بدون ایجاد چین و چروک اشاره کرد.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

پس از آشنایی با بهترین برندهای ماشین لباسشویی، حال نوبت آن است که با بهترین ماشین لباسشویی‌ های ایرانی آشنا شوید. توضیحات برخی از این لباسشویی ‌ها در ادامه آورده شده ‌اند.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207

این مدل علاوه بر طراحی زیبا و داشتن برنامه‌ های متعدد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از آنجایی که ظرفیت این مدل 5 کیلوگرم می‌ باشد، برای خانواده‌ های 3 الی 4 نفره مناسب است.

ویژگی‌ها: درب از جلو _ موتور تسمه ‌ای _ سرعت موتور: 700 دور در دقیقه

برنامه‌‌های شست و شو: شست و شوی سریع، آبکشی و چرخش، شست و شوی اقتصادی، شست و شوی ملایم، ضد چروک.

ماشین لباسشویی آبسال مدل W_WRE5307

این مدل دارای ظرفیت 5 کیلوگرم بوده و برای خانواده‌ هایی با تعداد اعضا 3 الی 4 نفر مناسب می ‌باشد.

ویژگی‌‌ها: موتور تسمه ‌ای _ دارای درب جلو _ سرعت موتور: 700 دور در دقیقه

برنامه‌های شست و شو: شست و شوی سریع، آبکشی و چرخش.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM_L880S

این مدل دارای 8 کیلوگرم ظرفیت بوده و برای خانواده ‌های پُر جمعیت 5 الی 6 نفر مناسب است. همچنین این مدل در کنار کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسبی است که باعث می ‌شود در دسته محبوبترین ماشین لباسشویی ‌ها قرار گیرد.

ویژگی‌‌ها: درب از جلو _ موتور دایرکت درایو اینورتر _ سرعت موتور: 1400 دور در دقیقه

برنامه‌‌های شست و شو: شست و شوی سریع، شست و شوی بخار، شست و شوی شبانه، شست و شوی لباس کودکان، شست و شوی ضد آلرژی.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM_82226

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا را می ‌توان در دسته بهترین ماشین لباسشویی ایرانی قرار داد. این مدل دارای 8 کیلوگرم ظرفیت می ‌باشد و برای خانواده‌ های پرجمعیت مناسب است.

ویژگی‌‌ها: موتور یونیورسال _ سرعت موتور: 1200 دور در دقیقه _ دارای قفل کودک _ نمایشگر ال سی دی _ قابلیت بخارشو.

برنامه‌‌های شست و شو: شست و شوی سریع (در 15 دقیقه)، صرفه جویی، فناوری حباب ساز، لباس بچه، لباس مشکی هوشمند.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM_71W10

این مدل ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 7 کیلوگرمی بوده و برای خانواده‌ های کم جمعیت همانند خانواده ‌های 2 الی 3 نفره مناسب است.

ویژگی‌ها: سرعت موتور :1000 دور در دقیقه _ دارای درب جلو _ فناوری حباب ساز، هوشمند _ کم مصرف _ میزان صدا: 55 دسی بل _ ضد چروک.

برنامه‌‌های شست و شو: صرفه جویی، لباس بچه، لباس مشکی، شست و شوی سریع (15 دقیقه).

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB_85402

این مدل ماشین لباسشویی برای خانواده ‌های پُر جمعیت مناسب بوده و دارای 8 کیلوگرم ظرفیت می‌ باشد.

ویژگی‌‌ها: دارای درب جلو _ قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شست و شو _ دارای 16 برنامه اصلی و 5 برنامه تکمیلی _ دیگ الماسه _ میزان صدا هنگام آبکشی: 78 دسی بل _ برنامه drum clean _ سرعت موتور: 1400 دور در دقیقه

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB_86408 WT

ظرفیت این مدل 8 کیلوگرم است و برای خانواده ‌هایی با تعداد متوسط مناسب می‌ باشد.

ویژگی‌‌ها: موتور تسمه ‌ای _ سرعت موتور: 1400 دور در دقیقه _ صدا هنگام آبکشی: 78 دسی بل _ درب جلو.

ماشین لباسشویی امرسان FS10N

این ماشین لباسشویی دارای 8 کیلوگرم ظرفیت بوده و به دلیل داشتن ویژگی ‌های متنوع و متعدد، می ‌توان آن را در دسته بهترین ماشین لباسشویی ایرانی قرار داد.

ویژگی‌ها: کم مصرف _ طراحی مناسب و زیبا _ سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه _ برنامه‌ های شست و شوی مختلف برای انواع لباس و پارچه _ قفل کودک _ برنامه شست و شوی سریع و زمان بندی شده _ استفاده از خروجی آب سرد و گرم _ کم مصرف.

ماشین لباسشویی پارس خزر WM-8514

این مدل یکی از بهترین مدل‌ های ماشین لباسشویی پارس خزر است که در ادامه به بررسی ویژگی‌ های آن می‌ پردازیم.

ویژگی‌ها: ظرفیت 8.5 کیلوگرمی _ طراحی زیبا و کاربر پسند _ صفحه نمایش لمسی _ گرید A+++ _ قفل کودک _ سیستم عیب یاب هوشمند _ 16 برنامه شست و شوی مختلف _ موتور اینورتر.

راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

در خرید لباسشویی شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

قیمت: قیمت ماشین لباسشویی در امر خرید و انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی بسیار مهم است. باید اول از همه با توجه به بودجه خود، ماشین لباسشویی‌ هایی را که توان خریدشان را دارید مشخص کنید.
ظرفیت: ظرفیت ماشین لباسشویی شما باید مطابق با تعداد اعضای خانواده ‌تان باشد. هرچقدر که خانواده بزرگتر باشد، مسلما به لباسشویی با ظرفیت بیشتری احتیاج است.

برنامه‌ های شست و شوی: با توجه به لباس‌ هایی که می‌پوشید، باید مشخص کنید که ماشین لباسشویی مورد نظر شما باید دارای چه برنامه ‌های شست و شویی باشد تا بتوانید راحتتر لباسشویی مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اندازه ماشین لباسشویی: سایز ماشین لباسشویی نیز از اهمیت بالایی برخودار است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه اقدام به خرید ماشین لباسشویی کنید، مکان‌ های مناسب برای نصب آن را پیدا کنید و ببینید لباسشویی چه اندازه ‌ای مناسب خانه شما است.

نوع ماشین لباسشویی: به‌طور کلی دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد؛ درب از جلو و درب از بالا. ماشین لباسشویی‌های درب از بالا برخلاف مدل درب از جلو فضای کمتری اشغال می ‌کنند ولی دسترسی به لباس ‌ها در آن کمی سختتر از درب از جلو می ‌باشد. برعکس ماشین لباسشویی ‌های درب از بالا، ماشین لباسشویی ‌های درب از جلو، فضای زیادی را اشغال می‌ کنند ولی دسترسی به لباس‌ ها در آنها آسانتر است.

مدل ماشین لباسشویی و امکانات: بسته به شرایطی که دارید و لباس‌ هایی که می‌ پوشید، باید ماشین لباسشویی انتخاب کنید که امکانات مناسب شما را داشته باشد تا بعدها با مشکل مواجه نشوید.

گارانتی: باید دقت کنید که دستگاهی که انتخاب می کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد تا اگر بعد از خرید مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمد، نمایندگی برند مورد نظرتان آن را برای شما رفع کند.

فروشنده: یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی، خرید از فروشنده ‌ای قابل اعتماد است. شما می ‌توانید به این منظور با کمی جست و جو، فروشندگان معتبر در اینترنت و در محل زندگی خود را بیابید.

هزینه خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چقدر است؟

همانطور که می ‌دانید قیمت تمامی وسایل از جمله ماشین لباسشویی به‌ طور مداوم درحال تغییر است. از همین جهت نمی‌ توان قیمتی ثابت و قطعی را برای بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در نظر گرفت و اعلام کرد.

با این حال شما می ‌توانید جهت اطلاع از هزینۀ دقیق قیمت ماشین لباسشویی مدنظر خود، با مراکز معتبر فروش لوازم خانگی تماس بگیرید.

تحلیل بازار
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما