1397/11/15

بومی سازی کابینت های منحنی
نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات وابسته (WOODEX۲۰۱۹) از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ماه با حضور تولیدکنندگان ایرانی و شرکت‌های خارجی حوزه تولید صنایع چوبی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
یکی از غرفه‌های پربازدید این نمایشگاه جایگاه شرکت ایرانی آکس‌چوب بود که به سبب بومی‌کردن محصولات به روز جهان و عرضه با قیمت مناسب آن‌ها توجه مخاطبان را جلب می‌کرد.




ابوذر زارع‌سهیلی، مدیر و مؤسس آکس‌چوب به معرفی این شرکت ایرانی پرداخت و گفت: آکس‌چوب تولید کننده متنوع‌ترین محصولات کابینت آشپزخانه کلاسیک در ایران است و عملکرد اصلی این شرکت در تولید درب‌های کابینت کلاسیک با روکش PVC است.

این محصول همواره با توجه به نیازهای مشتریان و پیشرفت این صنعت در دنیا متغیر است و ما سعی کرده‌ایم با توجه به نیازهای و تمایلات به روز مشتریانمان، محصولات جدید خارجی را بومی‌سازی و در بازار ایران عرضه کنیم.

زارع‌سهیلی با اشاره به توجه مردم و طراحان داخلی به طرح‌هایی که در عین زیبایی در فضاسازی واحدهای مسکونی و تجاری هم کمک می‌کنند، بیان کرد: ما محصولات متنوعی در تولید کابینت آشپزخانه (۱۱ نوع مختلف، ام دی اف، انزو، ممبران، وکیوم، هایگلاس، کلاسیک، مدرن، روکش چوب، کابینت منحنی) و همینطور ممبران (کلاسیک) و منبت (گل و سرستون چوبی) تولید می‌کنیم.

در حال حاضر اقبال مردم برخلاف سالهای گذشته به طرح‌های مدرن است و بر این اساس تمرکز بیشتری را در این حوزه گذاشته‌ایم. بر اساس تجربه، اکنون طرح کابینت منحنی که ضمن زیباسازی برای ساکنین منزل به فضاسازی و بزرگ‌شدن واحدها کمک می‌کنند مورد اقبال بیشتری هستند و این طرح‌ها توسط ما در داخل ایران بومی‌سازی و تولید شده‌است.

مدیر آکس‌چوب ضمن اشاره به سابقه ۱۴ ساله این شرکت و تولید ۱۲ هزار واحدی در سال گفت: محصولات تولیدی ما در مقایسه با محصولات مشابه خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. ضمناً کیفیت محصولات ما با محصولات وارداتی برابری می‌کند به طوری که بیشتر بازاریابی محصولات ما به وسیله خود مشتریانمان و دهان به دهان چرخیدن کیفیت محصولات آکس‌چوب انجام‌شده‌است. در واقع شعار ما در تولید محصولات جدید، تلفیق کردن هنر و کیفیت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محصولات ما در سراسر ایران در حال عرضه هستند و به دو کشور عمان و عراق نیز صادرات داریم. درخواست‌های زیادی برای دریافت نمایندگی به ما رسیده‌است و به محض ایجاد سازوکارهایی برای کنترل نمایندگی‌ها، شعباتمان را در بیشتر شهرها دایر می‌کنیم. ضمناً با توجه به اهمیت محیط زیست و حفظ آن در حال کار کردن بر روی پروژه‌ها و محصولاتی هستیم که با محیط زیست سازگار باشند.

ایسنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما