1397/11/16

با نزدیک شدن به عید:
تغییرات لازم برای دکوراسیون چوبی منزل
روزهای آخر سال که نزدیک می‌شود، خانم‌های خانه‌دار که به ظاهر و زیبایی دکوراسیون خانه اهمیت می‌دهند به فکر تغییر دکوراسیون، تغییر وسایل زندگی و تازه کردن رنگ و مدل خانه خود هستند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، روزهای آخر سال که نزدیک می‌شود، خانم‌های خانه‌دار که به ظاهر و زیبایی دکوراسیون خانه اهمیت می‌دهند به فکر تغییر دکوراسیون، تغییر وسایل زندگی و تازه کردن رنگ و مدل خانه خود هستند. گاهی این تغییرها به قدری بزرگ است که تقریبا به عنوان بازسازی خانه می‌توان از آنها یاد کرد. گاهی نیز با تغییرهای کوچک و مناسب چنان تفاوتی در دکوراسیون حاصل می‌شود که گویی تمام دکور خانه متوجه تغییر شده است.


Image result for ‫کابینت‬‎



یکی از خدمات دکوراسیون که می‌تواند تحول بزرگی در ظاهر خانه به وجود بیاورد استفاده از کابینت‌های تازه است. همچنین گاهی کمک گرفتن از یک نجار خوب و ماهر کمک می‌کند تا با استفاده از وسایل چوبی مانند قفسه‌های چوبی و یا کمد چوبی، ظاهر فوق‌العاده زیبایی به دکوراسیون خانه ببخشیم. زیرا چوب به عنوان یک متریال گرم می‌تواند گرمای فوق العاده‌ای در محیط ایجاد کند و احساس خوشایندی را برای اعضای خانواده به وجو بیارود. اما برای تغییر سازه های چوبی منزل از کجا شروع کنیم بهتر است؟ در این مقاله به تغییرات لازم برای دکوراسیون چوبی منزل قبل از عید می پردازیم

تغییر کابینت‌های آشپزخانه

محبوبت‌ترین جای خانه بدون شک آشپزخانه است چون به عنوان قلب خانه که همیشه زندگی در آن جریان دارد شناخته می‌شود. وقتی خسته از سر کار به خانه برمی‌گردیم، بوی خوش غذا در آشپزخانه می‌پیچید و گویی شور تازه‌ای در ما به وجود می‌آید و میل به بودن در کنار اعضای خانواده بیشتر می‌شود.

همچنین ما در خانواده از کابینت‌ها برای جا دادن ظروف، خوراکی‌ها، لوازم مصرفی و دیگر وسایل استفاده می‌کند. در واقع یک کابینت خوب و زیبا که با وسایل آشپزخانه همخوانی داشته باشد هم مادر خانواده را خوشحال می‌کند و هم دیگر اعضای خانواده با دیدن آن خوشنود و خرسند می‌شوند.

اولین گزینه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، ساخت کابینت است. از آنجایی که ساختن کابینت را باید به کابینت سازها سپرد، بهتر است از یک کابینت‌ساز خوش‌قول و کاربلد کمک بگیرید که هم کار را به موقع و قبل از عید به شما تحویل بدهد و هم با ساخت و نصب دقیق کابینت‌ها موجب رضایت خاطر شما شود.

ساخت کمد و وسایل چوبی برای زیباتر کردن فضا

یکی دیگر از تغییراتی که قبل از عید می‌توان در دکوراسیون خانه به وجود آورد، ساخت کمد، قفسه‌های چوبی و به طور کلی استفاده از سازه‌های چوبی و مدرن است. گاهی یک قفسه‌بندی چوبی و زیبا چنان جلوه باشکوه و زیبایی به خانه می‌بخشد که خرید وسایل منزل میلیونی هم توانایی ایجاد این زیبایی را ندارند.

خیلی از افراد وسایل چوبی مورد نظر خود را از بازار تهیه می‌کنند خیلی از افراد نیز از ذوق و سلیقه خود کمک می‌گیرند و ترجیح می‌دهند با سفارش دادن وسیله مورد نیاز خود به یک نجار ماهر،خانه را آنطور که خودشان می‌پسندند تزئین می‌کنند. البته بهتر است برای استفاده از خدمات نجاری از یک نجار ماهر و کاربلد کمک بگیرید تا او هم با توانایی های خود و همچنین خوش قول بودن، بهترین خدمات را به شما ارائه کند

ترمیم و تعمیر وسایل چوبی و کابینت‌ها

همانطور که می‌دانید تقریبا در همه خانه‌های امروزی از کابینت و وسایل چوبی استفاده می‌شود. درست است که تغییر دکوراسیون و عوض کردن کابینت‌های آشپزخانه باعث می‌شود روحیه اعضای خانواده عوض شود، ولی گاهی همان کابینت‌های قدیمی آنقدر زیبا و کاربردی هستند که می‌توان با تعمیر و سرویس کردن آن، سال‌های بیشتری از آن استفاده کرد. به این ترتیب هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید و هم عمر مفید کابینت‌ها را افزایش می‌دهید.

جام نیوز

برچسب ها:

دکوراسیون ،کابینت