روش نگهداری تلویزیون ال ای دی

1397/04/17

روش نگهداری تلویزیون ال ای دی
امروزه تلویزیون یکی از اعضای جدایی ناپذیر خانواده ها شده است به گونه ای که بسیاری از مردم معتقدند اگر در اوقات فراغتی که در منزل هستند، تلویزیون آن ها روشن نباشد مثل این است که چیزی گم کرده اند!
به گزارش دنیای لوازم خانگی، قطع شدن تصویر در تلویزیون های ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD) یک ایراد متداول در این نوع تلویزیون ها بخصوص تلوویزیون های ال جی سری LN می باشد و مربوط به تکنولوژی تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی است. ایراد قطع تصویر باوجود داشتن صدا عمدتاً مربوط به مدار بک لایت آن‌ها و یا در بخش T CON می‌باشد که هر دو این موارد در مکان شما توسط سرویس کار حرفه ای قابل تعویض می‌باشد.
نداشتن صدا
برخی مواقع پیش می‌آید که صدای تلویزیون به‌طور ناگهانی قطع می‌شود! ازآنجاکه تلویزیون یک دستگاه پرمصرف در خانواده می‌باشد، این اشکال برای افراد خانواده می‌تواند عصبی‌کننده باشد. قطع شدن صدا در تلویزیون‌های ال ای دی و یا ال سی دی عمدتاً یا به دلیل مشکل در بلندگوی آن‌ها است که با تعویض بلندگو مشکل برطرف می‌شود و یا به دلیل ایراد برد اصلی دستگاه است که معمولاً تعمیر می‌شود و در برخی مواقع هم نیاز به تعویض برد است. این اشکال بخصوص در تلویزیون های ال سی دی ال جی معروف به اسکارلت شایع است.

برچسب ها:

تلویزیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما