1397/12/08

توسعه صادرات نیازمند اقدامات هدفمند
مدیرعامل شرکت صنعت پلاست آبیار گفت: در شرایط کنونی کشور توسعه صادرات بسیار حیاتی می‌باشد و در این راستا ضروری است از بازرگانان واقعی کشورهای همسایه جهت اجرایی‌سازی این توسعه دعوت به عمل آید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان قزوین روز ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد. مهدی عبدیان مدیرعامل شرکت صنعت پلاست آبیار و صادرکننده نمونه ملی اظهارکرد: توسعه صادرات کشور نیازمند اقدامات هدفمند است و با توجه به ظرفیت‌های بالای استان قزوین، اعزام هیات‌های تخصصی به سایر کشورها همچنین دعوت از بازرگانان واقعی کشورهای همسایه در رشد صادرات استان تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: اتاق بازرگانی قزوین نیازمند افراد عمل گرا می‌باشد که دارای سوابق موفق در زمینه صادرات و بازرگانی باشند چرا که این افراد از نزدیک در جریان امور قرار داشته و می­توانند بزرگترین تشکل بخش خصوصی را در استان قزوین به جایگاه واقعی برسانند.

عبدیان ادامه داد: اتاق بازرگانی متعلق به همه اعضای آن است که با اقدامات مهمی از جمله برگزاری دوره‌های تخصصی و استفاده از تجربیات صادرکنندگان بزرگ استان می­تواند زمینه افزایش صادرات تمامی واحدهای صنعتی و صادراتی قزوین را فراهم کند تا شاهد رشد و اعتلای همه جانبه صادرات در استان قزوین باشیم.

گسترش

برچسب ها:

صادرات ،صنعت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما