1397/12/20

استاندار بوشهر خبر داد:
افزایش 320 درصدی قاچاق لوازم خانگی
استاندا بوشهر گفت: تمام تصمیم ها باید در راستای رضایتمندی مردم باشد و همه مسئولان وظیفه دارند از همه توان و ظرفیت خود برای رضایتمندی عمومی استفاده کنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: با توجه به آزادسازی واردات بیش از 100 قلم کالا در بحث کالای همراه ملوان این تمهیدات موجب بهبود وضعیت معیشت مردم خواهد شد.

وی یادآورشد: مردم و ملوانان باید در جریان جزییات این موضوع قرار بگیرند و دریابانی و گمرک و دستگاه‌های ذیربط باید اطلاع‌رسانی لازم را در این زمینه انجام دهند.

گراوند گفت: استان بوشهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه اقتصاد دریایی دارد و باید با استفاده از این ظرفیت در راستای افزایش اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم استفاده کرد.

وی همچنین با تجلیل از تلاش‌های ستاد مقابله با قاچاق کالا در استان افزود: در یکسال اخیر اعضای این ستاد در راستای خدمات‌رسانی به مردم و حفاظت از حقوق مردم شبانه‌روزی پای کار بودند و خدمات ارزشمندی ارائه کردند.

دبیر ستاد مبارز با قاچاق کالا و ارز استان بوشهرگفت: در 10 ماهه سال جاری میزان کشفیات سوخت در این استان 900 درصد افزایش یافت.

حیدر ساحدی افزود: اکنون در مرزهای آبی این استان تنها قاچاق سوخت گزارش می شود که عمده دلیل آن نیز تفاوت قیمتی آن با کشورهای همسایه است.

وی یادآورشد: در 10 ماهه 96 میزان قاچاق سوخت در استان بوشهر 155 هزار لیتر بود که این میزان در مدت مشابه سال جاری به یک میلیون و 500 هزار لیتر افزایش پیدا کرده است.

ساجدی ادامه داد: در ارتباط با قاچاق ورودی نیز با وجود کاهش ترددها عمده اقلام شامل لوازم خانگی و برقی بود که کشفیات آن 320 درصد گزارش شده است.

وی افزود: در 10 ماهه ابتدایی امسال قاچاق خودرو سواری، سم و کود شیمیایی و پارچه نیز به ترتیب 750، چهار هزار و 200 درصد افزایش یافته است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما