1397/12/22

راهنمای خرید انواع مبلمان و کاناپه
خرید یک مبل یا کاناپه یک سرمایه گذاری عمده است. یک فروشنده خوب درک کرده و به شما کمک می‌کند که بهترین مورد را برای نیازهای‌تان پیدا کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مهمترین چیزهایی که باید در نظر بگیریم، کیفیت و راحتی هستند. به ویژه اگر قصد دارید زمان زیادی را روی کاناپه خود صرف کنید. قشنگ‌ترین کاناپه در تمام دنیا نمی‌تواند با راحت‌ترین کاناپه مقایسه شود. به همین دلیل است که قبل از خرید باید یک بار روی آن بنشینید. قیمت مبل راحتی نیز برای انتخاب مهم است. در صورتیکه بتوانید هزینه بیشتری کنید، قطعاً انتخاب بهتری خواهید داشت.

از زمان خود استفاده کنید

وقتی که یک کاناپه را امتحان می‌کنید تا بتوانید با آن آشنا بشوید، به خودتان فرصت زیادی بدهید. فقط چند ثانیه سریع از نشستن روی یک کاناپه به شما چیز زیادی درباره آن نخواهد گفت. شما باید درک کنید که چه احساسی دارید وقتی برای مدتی روی آن نشسته‌اید.

کیفیت مبل و کاناپه

کیفیت مبل بستگی به عوامل مختلفی دارد. صرفاً اطلاعات فروشنده قابل اتکا نیست. عناصری مهمی که کیفیت مبل را تشکیل می‌دهند شامل موارد زیر هستند:
* مواد اولیه به کار رفته در مبل یا کاناپه
* استحکام و دوام قسمت‌های مختلف مبل
* ظرافت و زیبایی نهایی کار
* بسته بندی محصول
* مدت ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان
* سابقه فروشگاه و عرضه کننده

پارچه‌های متفاوتی را امتحان کنید

هر پارچه احساس متفاوتی خواهد داشت. شما ممکن است ظاهر پارچه‌های بافت ضخیم را دوست داشته باشید، اما احساس آن را نیز شما را دوست خواهید داشت؟ آیا یک سطح بیش از حد صاف است؟

روی پارچه‌های مختلف به مدت کافی بنشینید تا بتوانید یکی از آنها را که برای شما مناسب است پیدا کنید. این به طور ویژه‌ای مهم است، اگر قرار است «کاناپه» باشد، آن کاناپه خاصی است که می‌خواهید برای مدت زیادی از آن استفاده کنید. پس در انتخاب خود دقت کنید.

شما همچنین می‌توانید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که در خانواده رنگ‌های دکور فعلی شما وجود دارند. اگر خانه شما کف چوبی با رنگ سرد دارد، یک نیمکت با رنگ خنک را امتحان کنید. یک کاناپه سیاه با کف خاکستری عالی به نظر خواهد رسید.

خرید مبل راحتی چند منظوره یا تختخواب شو

به تازگی سبک‌های مدرن و به روز دنیا به شدت پر طرفدار شده‌اند. این سبک از مبلمان که معروف به مبل تختخواب شو هستند، این امکان را به شما می‌دهند که هم به عنوان مبل راحتی از آن استفاده کنید و هم به عنوان یک تختخواب.

این سبک از مبلمان که عموماً به صورت صنعتی ساخته می‌شوند، بسیار با دوام هستند.

این امکان در این سبک از مبل تختخواب شو وجود دارد که در زیر برخی از آنها فضای بزرگی برای نگهداری وسایل اضافه خانه مثل پتو یا بالش باشد تا فضایی که یک مبل در خانه اشغال می‌کند، بی‌فایده نباشد.

در برخی از مدل‌های مبل تخت شو، تشک مجزا از مبل وجود دارد که می‌توان خواب لذت بخشی را تجربه کرد. از برندهای معتبر مبل تختخواب شو می‌توان به شرکت آرا سوفا اشاره کرد که با تنوع بسیار بالا و سابقه طولانی اقدام به تولید انواع مبل تخت خواب شو می‌نماید.

مهر

برچسب ها:

مبلمان ،کاناپه 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما