کشف کالای قاچاق در بروجرد

1398/02/20

کشف کالای قاچاق در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ماموران آگاهی این شهرستان در راستای مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا با هماهنگی مقام قضائی موفق به کشف اقلام مختلفی از کالای قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال شدند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ مهدی پورغلامحسین با اشاره به اجرای طرح های مختلف مبارزه با کالای قاچاق و کشفیات این طرح ها گفت: طی یک هفته اخیر سه هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 6 میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: علاوه بر این 646 قلم انواع لوازم خانگی به ارزش 220 میلیون ریال، 9 کیسه آرد قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال، 49 دستگاه ماشین حساب و 432 مداد ماشینی(اتود) به ارزش 110 میلیون ریال توسط ماموران آگاهی شهرستان بروجرد کشف شد.

سرهنگ پورغلامحسین بیان کرد: در این راستا 2 خودرو توقیف و سه نفر دستگیر شد که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: عواملی همچون سودجویی مالی، رفاه طلبی و راحت طلبی افراد را در ارتکاب به جرائم به ویژه قاچاق کالاهای ممنوعه دخیل دانست.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجارشکنان از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن 110 به مرکز پلیس در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما