تشکیل 186 پرونده تخلف صنفی در مهاباد

1398/02/31

تشکیل 186 پرونده تخلف صنفی در مهاباد
از ابتدای سالجاری تاکنون 186 پرونده تخلف صنفی در شهرستان مهاباد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: در دو ماه نخست امسال، دو هزار و 351 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی این شهرستان انجام شده و این بازرسی ها منجر به تشکیل 186 پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و 654 میلیون ریال شده است.تشکیل 186 پرونده تخلف صنفی امسال در مهاباد

صادق قادری، با بیان اینکه این پرونده های تخلف به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد ارسال شده است، افزود: بیشترین تخلفات ثبت شده مربوط به صنف موادغذایی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی بود.

قادری تصریح کرد: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در همین مدت 96 مورد شکایت از واحدهای مختلف صنفی از طریق شماره تلفن 124 توسط شهروندان گزارش شده که 40 مورد آن به سبب تخلف منجر به تشکیل پرونده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اضافه کرد: اجرای طرح نظارت بر بازار و واحدهای صنفی مهاباد درقالب گشت های مشترک با هدف نظارت برعملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات در طول سال انجام می گیرد.

صداوسیما