کشف لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

1398/05/06

کشف لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان پس از کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی خارجی در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که تعداد 11 دستگاه اسپلیت، 10 دستگاه کمپرسور کولر گازی، 7 دستگاه ماشین لباسشویی، تعداد 6 دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه یخچال ساید، 15 کیسه قطعات استوک خودروهای خارجی و 154 جفت کفش خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال است، بیان کرد: در این زمینه یک فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

ترکیان در پایان در راستای حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه شهروندان است که می‌توان با تعامل و مشارکت با پلیس از فعالیت قاچاقچیان جلوگیری کرد و زمینه رشد اقتصادی جامعه را فراهم کنیم.

تسنیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما