کشف لوازم خانگی قاچاق در قم

1398/06/23

کشف لوازم خانگی قاچاق در قم
فرمانده انتظامی قم گفت: یک محموله ۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریالی لوازم‌خانگی و آشپزخانه قاچاق در این استان کشف و توقیف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر آمدوشد یک دستگاه کشنده بونکر سیمان حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان مأموران به محل موردنظر اعزام شدند و پس از مشاهده خودرو مذکور، آن را توقیف کردند.

وی افزود: راننده در مواجهه با مأموران اذعان داشت بونکر خالی بوده و جهت تعمیر عازم شهرستان ورامین است، بنابراین خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شد.

آقاخانی گفت: سپس در بررسی صورت گرفته مشخص شد دریچه انتهای بونکر دارای پیچ و مهره‌های غیرمتعارف و دست‌ساز بوده که پس از باز کردن آن، حمل کالای قاچاق محرز شد و با تخلیه کالا ۱۲۵ دستگاه جاروبرقی بوش آلمان، ۲۰ عدد صندلی فلزی، ۷۹۵ کارتن ۱۵۲ ستی قاشق و چنگال کشف و نمونه کالا برای ارزش‌گذاری به گمرک ارسال شد که پس از کارشناسی ارزش محموله را ۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی افزود: درنهایت متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

ایرنا