تعدیل قیمت به دلیل رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی است

1398/08/20

رئیس صنف لوازم خانگی همدان:
تعدیل قیمت به دلیل رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی است
رئیس صنف لوازم خانگی همدان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت‌ لوازم خانگی تعدیل شده است گفت: تعدیل قیمت به دلیل رکود شدید حاکم بر بازار لوازم خانگی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، امیر خانجانی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت‌ لوازم خانگی تعدیل شده است اظهار کرد: تعدیل قیمت به دلیل رکود شدید حاکم بر بازار لوازم خانگی است.

وی با اشاره به اینکه تب خرید مردم فروکش کرده است افزود: قیمت کالا از سوی شرکت‌ها تغییر چندانی نداشته چون با رکود شدید بازار مواجه شدند تخفیفاتی برای فروش بیشتر در نظر گرفته‌اند.

رئیس صنف لوازم خانگی همدان در ادامه کاهش قدرت خرید مردم اشاره کرد و گفت: واردات لوازم خانگی خارجی ممنوع است و اکثرا نمایندگی‌ها به سمت کالای قاچاق روی آوردند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد دولت برای جلوگیری از کمبود کالا نسبت به واردات مبادی غیر رسمی سخت‌گیرانه برخورد نمی‌کند.

خانجانی با بیان اینکه در حال حاضر به میزان کافی کالا در انبارها وجود دارد گفت: متأسفانه تعدادی از کارخانه‌های داخلی تولید را تعطیل کرده‌اند چراکه فروش کاهش یافته و بنکداران کالا را در انبارها دپو کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که قدرت خرید مردم افزایش نیابد همچنان رکود در بازار حاکم است تصریح کرد: تقریبا قشر متوسط توان خرید خود را از دست داده‌اند.

رئیس صنف لوازم خانگی همدان در پایان به مشکلات واحدهای صنف لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: تراکنش این صنف بالا و رقابتی اما سودهای عایدی پایین است.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،واردات ،قیمت ،رکود 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما