حراج فوق‌العاده 1100فرش و گلیم دستبافت

1400/10/05

حراج فوق‌العاده 1100فرش و گلیم دستبافت
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج فوق‌العاده یک هزار و ۱۰۰ تخته فرش و گلیم‌های دستبافت از امروز به مدت سه روز در اموال تملیکی استان تهران آغاز شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، «سید عبدالمجید اجتهادی» در حاشیه این حراج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش کارشناسی این تعداد تخته فرش دستباف ۶۸ میلیارد ریال است.

وی افزود: این حراج به صورت تک فروشی و خرده فروشی انجام می‌شود و شاهد استقبال خوب متقاضیان بوده‌ایم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به نخستین حراج الکترونیکی، گفت: همانگونه که وزیر امور اقتصادی و دارایی وعده داده بود فرایند این حراج در ۱۱ دی‌ماه آغاز می شود و شرکت کنندگان می‌توانند در سامانه حراج ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در این حراج، لوازم خانگی به فروش می‌رسد و علاقمندان بعد از ثبت نام در این حراج می‌توانند لیست کالا و تصاویر آن را مشاهده کنند.

اجتهادی از برگزاری مزایده الکترونیکی ۲۵۳ اموال منقول خبر داد و گفت: این مزایده به طور اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت در اوایل دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: ساعت هشت صبح روز دوشنبه (ششم دی ماه) اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۱۲ دی‌ماه) خواهد بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند از این رو شرکت کنندگان جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد می‌توانند به پایگاه اینترنتی مزایده الکترونیک دولت مراجعه کنند.

ایرنا

برچسب ها:

فرش دستبافت ،گلیم 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما